به گزارش آوای ورزش،مهران تیشه گران اظهار کرد: مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوان در تمام رده های سنی خرداد امسال قرار بود در ترکیه برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی لغو و به سال ۲۰۲۱ موکول شد. برای برگزاری این مسابقات در ایران آمادگی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که البته هنوز هیچ پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری نخستین اردوی تیم فوتبال ناشنوایان در زمین چمن شماره ۲ شیرودی، افزود: نخستین اردوی تیم فوتبال ناشنوایان قرار بود در زمین چمن دانشکده خوارزمی استان البرز برگزار شود که به دلیل نامناسب بودن زمین چمن آن، مکان اردو به زمین شماره ۲ شیرودی تغییر پیدا کرد.

وی اضافه کرد: برای گزینش بهترین نفرات جهت شرکت در انتخابی المپیک ناشنوایان تا پایان سال ۴ مرحله اردوی آمادگی پیش بینی شده که در پایان اردو، فوتبالیست های اعزامی به انتخابی المپیک در مالزی معرفی خواهند شد.

 

تیشه گران همچنین با اشاره به کمک ۴۰۰ میلیون تومانی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ناشنوایان، تصریح کرد: امیدوارم با عضویت در کمیته ملی المپیک در سال آینده با حمایت های کمیته تیم قدرتمندی را عازم المپیک ناشنوایان کنیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پایان از استخدام یک ورزشکار ناشنوا در کمیته ملی المپیک خبر داد و اظهار کرد: ابوذر ربیع زاده کشتی گیر فرنگی کار که در المپیک ترکیه به مدال نقره دست یافته بود با حمایت صالحی امیری استخدام کمیته ملی المپیک شد. همچنین کار استخدام ۱۰ ورزشکار ناشنوای دیگر که در المپیک ترکیه به مدال دست یافتند با حمایت صالحی امیری و اعضای هیات رییسه فدراسیون در ارگانها و سازمانهای دیگر در حال پیگیری است که امیدوارم تا پایان سال کار استخدام آنها درست شود.