به گزارش آوای ورزش،رقابت‌های کراس‌فیت فینال جزیره در بخش‌های آماتور و حرفه‌ای که توسط کمیته کراس‌فیت هیأت ورزش‌های همگانی جزیره کیش و با همکاری کمیته کراس‌فیت کشور برگزار شد. پس از سه روز رقابت عصر روز گذشته (جمعه سوم بهمن ماه) با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد. تمامی استان‌ها نیز با سهمیه اعطایی انجمن کراس‌فیت در این رویداد حضور داشتند.

در رده حرفه‌ای، پوریا محمدی، علی طاهری، سینا محقق پور، محمد قربانی، سعید جعفری، سامان نجفی حضور داشتند. در پایان علی طاهری از زنجان اول شد، سینا محقق پور از کرج در جایگاه دوم، پوریا محمدی از تهران سوم، محمد قربانی چهارم، سعیدجعفری پنجم و سامان نجفی رتبه ششم را از آن خود کردند. سعید جعفری عنوان مرد اخلاق و سامان نجفی عنوان پدیده حرفه‌ای کراس‌فیت را به خود اختصاص دادند.

در دسته آماتور نیز شایان کاشانی، علی ملک شهابی، مهران کاشانی، سهیل ابراهیم زاده، اصلان جهان افروز، مجید کرم زاده به رقابت پرداختند. در پایان علی ملک شهاب مقام اول، شایان کاشانی دوم، مجید کرم زاده سوم، سهیل ابراهیم زاده چهارم، مهران کاشانی پنجم و اصلان جهان افروز در رده ششم ایستادند.

از سال گذشته ۴۰۰ ورزشکار در دو رده حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای با هم به رقابت پرداختند که ۵ نفر برتر به همراه یک نفر از طرف میزبان به این مسابقات راه یافتند.

سهراب آزاد رئیس کمیته کراس‌فیت کشور درباره برگزاری این مسابقات گفت: فینال جزیره با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد که این مهم جز با همکاری و همدلی صمیمانه مسئولان هم چون فرضی پور مسئول ورزش جزیره کیش، سعادت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی کیش، مرتضی کاشانی سرپرست مسابقات و مسئول کمیته کراسفیت کیش، جواد غلامی ناظر مسابقات و مشاور و مسئول سازمان لیگ کراسفیت کشور، مرتضی صداقت مسئول کمیته فنی مسابقات، کیارش آزاد عضو کمیته فنی مسابقات، کادر اجرایی و داوران این مسابقات و همچنین پشتیبانی و حمایت افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی امکان‌پذیر شد.