به گزارش آوای ورزش، عصر امروز تیم مهرام تهران و جوانان ۲۰۲۰ کوچین آمل مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در نخستین دیدار امروز (سه شنبه ۷ بهمن ماه) دو تیم مهرام تهران و صنعت مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار صمد نیکخواه بهرامی، میثم میرزایی، آرمان زنگنه، مهدی کامرانی و مالیک ترنت برای تیم مهرام و محمدرضا فلاحت،رضا آذرشاه، محسن عابدی، رامین میرزایی و ابراهیم بیگی برای تیم مس کرمان به میدان آمدند. نخستین دو امتیازی این دیدار با دستان آرمان زنگنه به ثبت رسید و سپس میثم میرزایی با دو امتیاز و مهدی کامرانی با ۷ امتیاز، مهرامی ها را ۰_۷ پیش انداختند تا محمد کسایی پور تقاضای وقت استراحت کند. این زمان استراحت مثمر ثمر بود چراکه بلافاصله محمدرضا فلاحت با کسب دو امتیاز طلسم امتیاز نگرفتن کرمانی ها را شکست. این کوارتر با برتری سه برابر مهرامی ها و با نتیجه ۶_۱۸ به پایان رسید. در کوارتر دوم باز هم برتری از آن شاگردان علی آرزومندی بود و نیمه نخست با نتیجه ۱۷_۴۱ به سود سرخپوشان تمام شد. در کوارتر سوم کرمانی ها در کسب امتیاز بهتر از دو کوارتر قبل عمل کردند اما بازهم نتوانستند به امتیازات مهرامی ها نزدیک شوند و این کوارتر نیز با نتیجه ۳۱_۶۳ به سود مهرامی ها به پایان رسید. در کوارتر چهارم شایان پورکاوه با دو پرتاب سه امتیازی و محسن عابدی و رضاآذرشاه سعی در کسب امتیاز برای تیم کرمانی داشتند اما مهرامی ها که در سه کوارتر قبل اختلاف مورد نیاز خود را ایجاد کرده بودند، در این کوارتر با استفاده از جوانان خود توانستند این دیدار را با نتیجه ۴۵_۸۶ به پایان برسانند و دهمین پیروزی خود را جشن بگیرند.

در این دیدار صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۱۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس منجر به گل موثرترین بازیکن میدان شد. مهدی کامرانی نیز با کسب ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل دومین بازیکن تاثیرگذار مهرام نام گرفت. در آنسوی میدان شایان پورکاوه و محسن عابدی با کسب ۹ امتیاز بیشترین امتیازات تیم مس کرمان را به دست آوردند.

 

در دومین دیدار امروز تیم جوانان ۲۰۲۰ کوچین آمل و نیروی زمینی تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم جوانان با نتیجه ۴۸_۸۷ صاحب چهارمین پیروزی در این فصل شد.

 

کیانا شادرو