به گزارش آوای ورزش،نصرالله پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره واگذاری مجموعه ورزشی شهید شیرودی به اداره کل تحت مدیریتش اظهار داشت: در ابتدای سال ۹۹ مصوبات درخصوص برخی واگذاری‌ها در شورای معاونین وزارت ورزش مطرح شد که از جمله آنها می‌توان به واگذاری دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس اشاره کرد. همچنین موضوع واگذاری مجموعه شهید شیرودی به اداره کل نیز مطرح و مقرر شد با دستور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: تا جایی که من پیگیری کرده‌ام، هفته قبل و در جلسه کمیته فرعی، با واگذاری این مجموعه به ما موافقت شده قرار است هفته آینده در کمیسیون لوایح هیئت دولت نیز این موضوع مطرح و موافقت نهایی انجام شود. در نهایت نیز پس از تصویب و انجام امور مربوطه، سازوکار انتقال مدیریت مجموعه از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اعلام خواهد شد و اگر مورد خاصی نباشد، این کار تا پایان سال صورت می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: واگذاری مجموعه شیرودی به اداره تهران قطعاً برای ورزش پایتخت مفید خواهد بود. این مجموعه یکسری امکانات و فضاها دارد که پس از تحویل، باعث دسترسی راحت‌ تر و شرایط بهتر برای ورزشکاران و بخش‌های مختلف می‌شود.

پریچهره در پایان عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به جز ورزشگاه تختی، مجموعه بزرگ دیگری را در اختیار ندارد و حالا با واگذاری مجموعه شیرودی، این کار در مسیر توسعه و رشد ورزش پایتخت تاثیرگذار خواهد بود.