به گزارش آوای ورزش،عظیم جزیده درباره شرایط تیم گنبد در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنان به نگرش حرفه‌ای رسیده‌اند. هر روز در حال رشد هستند. امیدوارم همین روند را در سه بازی آینده ادامه دهند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد ادامه داد: یک پیروزی برای صعود به پلی آف نیاز داریم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا با حضور در جمع ۸ تیم برتر مسابقات بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. هدف نخست ما حفظ سهمیه لیگ برتر بود که به این هدف رسیدیم. یک مانع کوچک دیگر برای صعود به جمع ۸ تیم داریم و پس از آن امیدوارم با برنامه ریزی خوب، والیبال تماشا پسندی را به نمایش بگذاریم. مهمترین بازی هفته اینده ما با تیم پیکان است.

وی اظهار داشت: همیشه به کارم اعتقاد داشتم و بین بازیکنانم و کادر فنی تیم این ایمان و اعتقاد برای انجام کارهای بزرگ وجود داشت. هر بار که با تیم جوان کار کرده‌ام به موفقیت رسیده‌ایم چرا که در ذهنیت بازیکنان حس برتری را ایجاد می‌کنم. خدا را شکر با برنامه‌ای که دارم و اعتقادی که در ذهنم وجود دارد توانایی انجام کارهای بزرگ را داشته‌ام و این را نیز در ذهن بازیکنان بوجود می آورم.

همیشه گفته‌ام تیمم می‌تواند کار بزرگی انجام دهد و این را نیز انجام داد. تنها یک قدم کوچک دیگر برای حضور در پلی آف باقی مانده است.

جزیده تاکید کرد: همیشه باید احتیاط کرد اما از ابتدای لیگ بین بازیکنان از اهداف بزرگ حرف زدیم. خدا را شکر که امسال نیز بازیکنان خوب ظاهر شدند. به غیر از ۲-۳ بازی که زورمان نرسید در سایر دیدارها، والیبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. هر چند اگر نتیجه کسب نشد.

۴-۵ بازیکن به والیبال ایران معرفی کردیم. اهداف باشگاه‌ها تا امروز محقق شده است و الان برای حضور در پلی آف تلاش می‌کنیم. دیگر همه تیم‌ها به این نگرش رسیده‌اند که گنبد تیم خطرناکی است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره حواشی ایجاد شده در مسابقات لیگ برتر گفت: ویدئوچک برای جلوگیری از خطای انسانی در مسابقات استفاده می‌شود. طبیعی است که هر چیزی که برای نخستین بار استفاد می‌شود با چالش روبرو شود. در اروپا نیز زمانی که برای نخستین بار از ویدئوچک استفاده کردند مربیان اعتراض می‌کردند اما با گذشت زمان شرایط درست شد و در لیگ جهانی شاهد بودیم ویدئوچک بسیاری از خطای داوران را پوشش داد. در ایران نیز به همین گونه است. همه مربیان و بازیکنان باید از ویدئوچک تمکین کنند تا تنش ایجاد نشود. در ضمن هر کسی نیز باید جایگاه خود را بداند. هر کسی باید کار خودش را انجام بدهد و هیچکس نباید خود را در تمکین از قانون مجزا بداند. باید حرفه‌ای تر عمل کنیم. و کمی صبورتر باشیم.

وی در پایان گفت: کمی باید روی اخلاق، رفتار و منش خود کار کنیم که خدایی ناکرده دوستی‌هایمان به خاطر یک امتیاز از بین نرود. یک هفته تا پایان دور مقدماتی باقی مانده است. هیچ چیز بعید نیست. تمام سعی خود را بکار خواهیم گرفت. هفته مهمی در پیش داریم. ان شاءالله به هدف نهایی خود نیز برسیم.