به گزارش آوای ورزش، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان و دنیل مدودوف روسی برای هشتمین بار حریف هم شدند و قرار است در مرحله فینال تنیس آزاد استرالیا روز یکشنبه به مصاف هم بروند.
این ۲ ستاره تنیس جهان ۷ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم جوکوویچ ۴ برد و سهم مدودوف ۳ برد بوده است. در گرنداسلم استرالیا نیز این ۲ ورزشکار در سال ۲۰۱۹ به مصاف هم رفتند که پیروزی سهم جوکوویچ بود اما ستاره روسی ۲۵ ساله از ۴ مسابقه آخر خود ۳ پیروزی مقابل جوکوویچ کسب کرده است.
آخرین مصاف جوکوویچ و مدودوف در سال ۲۰۲۰ و در فینال تور ATP بود که مدودوف ۲ بر صفر پیروز میدان شد.
دنیل مدودوف درباره دیدار با جوکوویچ در فینال گفت: جوکوویچ بسیار محبوب است اما من هم یک رقیب هستم که می‌توانند حریف را به چالش بکشم، از این بابت خوشحالم.

وی افزود: من دوست دارم مقابل نواک بازی کنم، او یکی از بزرگترین تنیس بازان تاریخ تنیس محسوب می‌شود بنابراین بازی فینال مقابل نواک عالی است. من واقعاً از این موضوع خوشحالم. صادقانه بگویم چیزی برای از دست دادن ندارم.

جوکوویچ درباره بازی فینال، عنوان کرد: خوشحالم که الان دو روز تعطیل هستم. من برای یک نبرد و سخت ترین مسابقه آماده‌ام. این تأثیر مثبتی در اعتماد به نفس من و شاید بر حریفان من دارد اما این یک عامل تعیین کننده در روز یکشنبه نخواهد بود. من از نظر جسمی و روحی بهترین احساس خود را در مسابقات داشتم.