به گزارش آوای ورزش، کاترینا حاجی داکی گفت: تجلیل از بازیکنان و مربیان خارجی لیگ بسکتبال بانوان که توسط کمیته ملی المپیک اتفاق افتاد خیلی مثبت و خوب است و فکر می‌کنم شروع جدیدی است، چون وقتی بازیکنان خارجی اینگونه دیده می‌شوند، می‌تواند به پیشرفت سطح بسکتبال کمک کند.

وی افزود: ورود بازیکنان ایرانی شروع خوبی برای پیشرفت و بالا رفتن سطح بسکتبال بانوان است و اگر آمدن مربی و بازیکنان خارجی از رده‌های سنی پایه اتفاق بیفتد، می‌تواند به فدراسیون کمک کند.

مربی یونانی بسکتبال بانوان مهرام به تجربه‌اش از در ترکیه و پیشرفت تیم بسکتبال این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تجربه‌ای که در پنج سال گذشته در ترکیه داشته‌ام این است که این کشور سطح پائینی داشت و بعد از ده سال وقتی بازیکنان اروپایی و آمریکایی را جذب کردند لیگ‌شان خیلی پیشرفت کرد و حالا یکی از تیم‌های مهم دنیا هستند. لذا این امر می‌تواند برای کشور شما هم اتفاق افتد.

وی درباره فعالیت بانوان ایران در پست‌های مدیریتی گفت: یونان مسئول بسکتبال بانون ندارد و وقتی ایران را در شرایط متفاوتی دیدم، هیجان زده شده و برای نظمی که وجود دارد و بانوانی که فعالیت می‌کنند، خوشحال هستم و جای ستایش دارد. من به عنوان یک خانم افتخار می‌کنم.

حاجی داکی در خصوص عکس‌العملش بعد از پیروز تیمش برابر پالایش نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی و تکان دادن سرش و خوشحالی نکردنش اظهار داشت: اگر من بعد از بازی خیلی خوشحالی نکردم به معنای عدم رضایت من از تیم نبود. ما هنوز یک هفته دیگر داریم و نصف برنامه‌ریزی و تلاش‌هایمان برای پیروزی تیم باقی مانده است.