به گزارش آوای ورزش،امید احمدی‌صفا در خصوص برگزاری لیگ بوکس امسال، اظهار داشت: به طور حتم برگزاری مسابقات لیگ از هر لحاظ به نفع رشته‌های ورزشی است. ورزشکاران حرفه‌ای با شرکت در لیگ از نظر مالی حمایت می‌شوند. با پخش مستقیم تلویزیونی بازی‌های لیگ بیشتر از قبل دیده خواهد شد. بعد از اینکه لیگ استارت می‌خورد رشد و پیشرفت رشته ورزشی آغاز می‌شود. بوکس فقط یک جای خالی داشت و آن هم برگزاری مسابقات لیگ بود. خدا را شکر مسابقات با کیفیت بالایی و نظم خاصی در طول یک هفته به میزبانی شهرستان اراک انجام شد.

وی در مورد موفقیت در تمامی بازی‌های که در لیگ انجام داد، گفت: در وزن ۵۲ کیلوگرم برای تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد روی رینگ مسابقات لیگ رفتم. ۵ بازی داشتم که هر ۵ بازی را یک طرفه با پیروزی به اتمام رساندم و یک راند را هم به حریفانم ندادم. ضمنا هم اکنون در اوج آمادگی‌ صددرصدی نیستم و در حال سپری کردن دوره بدنسازی هستم.

بوکسور تیم ملی عنوان کرد: ۸ ملی‌پوشی که در مسابقات لیگ حاضر شدند با اینکه آمادگی صددرصدی نداشتند و در اوج فشار تمرینات تیم ملی بودند، همه خوب بازی کردند و خواسته‌هایی را برآورده کردند.

احمدی‌صفا خاطرنشان کرد: هم اکنون از طریق فدراسیون بوکس انگیزه و روحیه به ملی‌پوشان داده شده است. علیرضا استکی و گروه مربیان تیم ملی بزرگسالان بوکس به بچه‌های تیم کمک می‌کنند. این تیم که الان با هم کار می‌کنند همانند یک پازل، کنار هم تکمیل شده‌اند و گروه بسیار کاملی هستند. همه اعضای فدراسیون بوکس از بالا تا پایین تلاش می‌کنند که به غیر از کسب سهیمه بیشتر در مسابقات، در بازی‌های المپیک هم بچه‌ها شگفتی‌ساز شوند و مدال بگیرند. هیچ چیزی از بوکسورهای خارجی کم نداریم و می‌توانیم این تابو را بشکنیم.