به گزارش آوای ورزش دو تیم اکسون تهران و شیمیدر قم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که اکسونی ها دیدار نخست را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و تنها به یک پیروزی دیگر برای صعود به جمع جهار تیم برتر احتیاج داشتند اما شیمیدری ها نیز قصد ترک لیگ برتر را نداشتند.

نخستین امتیاز این دیدار با لی آپ رافی درغوکاسیان برای شیمیدر به دست آمد و بلافاصله با دستان مهدی مرادخانی در آنسوی میدان پاسخ داده شد. با این حال شیمیدری ها در ادامه این کوارتر در کسب امتیاز موفق تر بودند تا جاییکه با یک دانک قدرتی از ارسلان کاظمی شیمیدر ۶_۱۲ پیش افتاد و کادرفنی تیم اکسون مجبور به درخواست وقت استراحت شد. در ادامه اکسونی ها با بازی خوب کورین هنری توانستند اختلاف را کاهش دهند و این کوارتر را با نتیجه ۱۷_۲۱ واگذار کردند.

در کوارتر دوم شاهد قدرتنمایی بازیکنان اکسون بودیم. ورکیچ دیگر بازیکن اکسون با کسب ۸ امتیاز برای تیمش موثر واقع شد و امیرحسین رضایی فر با یک دانک قدرتی امید را به نیمکت اکسون بازگرداند. اکسونی در این کوارتر علاوه بر جبران اختلاف پیش آمده توانستند با برتری دو امتیازی و نتیجه ۳۶_۳۸ نیمه نخست را به پایان برسانند.

شیمیدری ها که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند در کوارتر سوم با بازی خوب دیاگو، رولند، امیرحسین آذری و ارسلان کاظمی توانستند ار حریف پیشی بگیرند و حتی اختلاف را افزایش دهند تا جاییکه این کوارتر با نتیجه ۵۶_۶۵ به سود شیمیدر به پایان رسید.

در کوارتر چهارم اگرچه کورین هنری، ورکیچ، مرادخانی و حسین پور برای کسب هر امتیاز در زیر حلقه شیمیدر می جنگیدند، اما پرتاب های دو و سه امتیازی مهراد آتشی و بازی خوب آذری باعث شد تا شیمیدری ها با نتیجه ۷۷_۸۷ فاتح این دیدار شوند تا همچون بازی آبادان و نفت، تکلیف تیم صعود کننده این گروه نیز به بازی سوم کشیده شود.

در این دیدار دیاگو از تیم شیمیدر با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل دبل دبل کرد و موثرترین بازیکن میدان نام گرفت.

برای تیم اکسون نیز کورین هنری ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل دبل دبل کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

 

کیانا شادرو