آرن داوودی بازیکن با تجربه تیم پالایش نفت آبادان پس از شکست برابر ذوب آهن اصفهان به خبرنگار آوای ورزش گفت: “به نظرم در این بازی ذوب آهنی ها تمرکزشان بهتر از ما بود. چون چیزی برای از دست دادن نداشتند، برای برد به بازی آمدند. اصفهان بازیکنها و کادرفنی بسیار خوبی دارد و بازیکن خارجی شان تاثیرگذار ظاهر شد.”

وی درباره عملکرد تیم آبادان توضیح داد:” به نظرم در این بازی کم تمرکز بودیم. ما مشکلاتی داشتیم که برای بازی سوم روی مشکلاتمان کار می کنیم تا برطرف شوند و بتوانیم بازی را پیروز شویم.”

داوودی درباره اعتراضات تیم نفت به داوری در این دیدار گفت:”من همیشه می گویم داور هیچ کاری را از قصد انجام نمی دهد. اما معتقدم که داورها باید هر دو طرف را یکسان ببیند. از ابتدا به ما گفته اند که روی پرتاب پنالتی نخست نباید نیمکت حریف سر و صدا کند اما در این بازی روی همه پرتاب های اول ما نیمکت ذوب آهن سر و صدا می کرد. ما به یکی از داورها بارها اعتراض کردیم اما گفت باید آن داور دیگری تذکر بدهد. من نمی فهمم چرا هماهنگی بین داورها نیست. ”

بازیکن تیم نفت آبادان درباره بازی سوم توضیح داد: بازی سوم ۵۰_۵۰ است و به نظرم تیمی که کمترین اشتباه را بکند برنده می شود و به دور بعد صعود می کند.امیدوارم که ما بتوانیم در این بازی پیروز شویم و به نیمه نهایی صعود کنیم.”

 

کیانا شادرو