محمدرضا اکبری کاپیتان تیم ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی برابر نفت آبادان در دیدار دوم پلی آف در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش گفت: “در بازی اول تمرکز خوبی در دفاع و به خصوص ریباندهای دفاع نداشتیم و حمله هایمان با سرعت پایین انجام می شد. برای این بازی آنالیز بسیار خوبی کردیم و بچه ها تمرکز خیلی خوبی داشتند و به معنای واقعی یک تیم بودیم. و همه می خواستیم ببریم و خداروشکر بردیم.”

وی درباره عملکرد تاثیرگذار خودش در کوارتر سوم برای تیم ذوب آهن توضیح داد: “من جدیدا در پست سه هم بازی می کنم. از این رو از مزیت قدی ام استفاده کردم و توانستم در زیر حلقه کمک کنم و خوشحالم که برای تیمم مفید بودم.”

وی درباره داوری در این دیدار و اعتراضات آبادانی ها گفت: “به نظر من داورها کاملا یکنواخت سوت زدند و حتی می توانستند برای هردو تیم بداخلاقتر سوت بزنند. اما در مجموع داوری خوب بود و به نسبت داوری های فصل عادی واقعا بهتر بود.”

اکبری درباره بازی سوم و جنگ برای صعود توضیح داد:” بازی سوم بازی بسیار سختی است. دو تیم بزرگ ایران برای صعود با یکدیگر رقابت می کنند و به نظرم باید ما تمرکزمان را در زمین حفظ کنیم تا بتوانیم برنده میدان باشیم.”

 

کیانا شادرو