به گزارش آوای ورزش، حماد سامری سرمربی تیم نفت آبادان پس از صعود به نیمه نهایی لیگ برتر درباره پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت:” پیش بینی می کردیم که بازی سختی باشد. نیمه اول بازیکنان همه آنالیزهایی که انجام داده بودیم را به درستی در زمین پیاده کردند و بازیکنان خارجی ذوب آهن را که بازیکنان بسیار خوبی هستند مهار کردند. در نیمه دوم با توجه به اختلاف ایجاد شده سعی داشتیم که بازی را کنترل کنیم به همین دلیل سرعت را کم کردیم. در زمان هایی که نتیجه بازی نزدیک شد به این دلیل بود که فرصت هایی داشتیم که باید در سرعت و ترانزیشن ها از آن کسب امتیاز می کردیم اما ترجیح دادیم که اختلاف امتیازی را حفظ کنیم.”

سامری در ادامه از صعود به نیمه نهایی ابراز خوشحالی کرد و گفت:” خوشحالم که در همه این سالها تیم پالایش نفت آبادان چه با بازیکن خارجی و چه بدون بازیکن خارجی همواره جزو چهار تیم برتر لیگ است. این اتفاق خوبی برای آبادان است و امیدوارم در ادامه بتوانیم نتیجه مورد نظر را به دست آوریم.”

سرمربی نفت آبادان درباره رقابت با تیم مهرام در مرحله نیمه نهایی گفت:” مهرام تیم بسیار قوی و محترمی است و ما باید طی روزهای آینده خودمان را برای دیدار با این تیم آماده کنیم و تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم.”

در پایان سامری درباره جای خالی هواداران آبادان در این دوره از رقابتها گفت:”در طی این سالها دلگرمی ما مردم خوب آبادان بودند و به نظرم حضور نداشتنشان در روند کاری ما تاثیر گذاشت. زمانیکه می گفتیم بدون هواداران هیچی نیستیم تعارف نمی کردیم. همیشه کمکمان کردند و از ما حمایت کردند. با اینحال در فضای مجازی با هواداران در ارتباط هستیم. زمانیکه بازی قبل را باختیم با پیام های محبت آمیزشان ما را دلگرم کردند و به همین خاطر ما با انگیزه مضاعف به این دیدار آمدیم و برنده شدیم.امیدوارم بتوانیم در ادامه نیز دل مردم خونگرم آبادان را شاد کنیم.”

کیانا شادرو