به گزارش آوای ورزش، محمد حسن زاده موثرترین بازیکن دیدار ذوب آهن و نفت آبادان پس از پیروزی تیمش در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت:”بازی بسیار سختی بود. ذوب آهن تیم قدرتمندی است که کادرفنی بسیار خوب و بازیکنان خارجی قوی دارد. فکر می کنم در این دیدار تمرکز تیم ما بیشتر بود و تجربه ما به حریف چربید و توانستیم برنده بازی باشیم. امیدوارم در مرحله بعد هماهنگ تر شویم و بتوانیم نتیجه مورد نظر را به دست آوریم.”

حسن زاده درباره عملکرد خوبش در این دیدار گفت:” در نیمه نخست ریتم بازی بیشتر در دست من بود اما با بالا رفتن خطاهایم در نیمه دوم برای دقایقی به روی نیمکت رفتم و به همین دلیل کمی از ریتم بازی خارج شدم اما وقتی به زمین بازگشتم سعی کردم که در دفاع کمک تیم باشم.”

بازیکن تیم آبادان درباره بازی با تیم مهرام در مرحله نیمه نهایی گفت: “تیم مهرام تیم پر مهره و خوبی است و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را در این مرحله از خود به نمایش بگذاریم.” وی در ادامه گفت:” ما امسال زمان زیادی همه بازیکنانمان را در کنار هم نداشتیم و نزدیک پلی آف دور هم جمع شدیم.همانطور که دیدید در بازی دوم این مرحله اشتباهاتی داشتیم که سعی کردیم در این بازی آنها را جبران کنیم. به نظرم با گذشت زمان و تمرین کردن بازیکنان در کنار هم می توانیم بسکتبالی که قبلا بازی میکردیم را دوباره به نمایش بگذاریم.”

 

کیانا شادرو