تیم بسکتبال مهرام تهران در مرحله نیمه نهایی باید از روز سه شنبه به مصاف تیم نفت آبادان برود. از این رو آوای ورزش، گفت و گویی با علی آرزومندی سرمربی مهرام داشته که در زیر می خوانید:

آوای ورزش: مرحله مقدماتی لیگ امسال و گروهی که تیم مهرام در آن قرار داشت را چطور دیدید؟

ما در گروه ب این دوره از مسابقات قرار داشتیم و همانطور که از نتیجه مشخص است هفته به هفته محکم و مقتدرانه بازی ها را پشت سر می گذاشتیم. خوشبختانه با توجه به تلاش بازیکنان تا هفته آخر بدون باخت بودیم و چون صدرنشینی مان قطعی شده بود بازی آخر برایمان حکم بازی تشریفاتی داشت.

آوای ورزش: از عملکرد بازیکنان خارجی خود راضی هستید؟

تیم مهرام دو بازیکن خارجی بسیار خوب دارد. مالیک ترنت که از ابتدای فصل در ترکیب تیم بود، بازیکن جوان و خوبی است. شرایط قراردادش به گونه ای بود که می توانستیم از قرارداد خارج شویم اما با توجه به عملکرد قابل قبولش تصیم گرفتیم که با او ادامه دهیم. مالیک بازیکن با کیفیتی است که خودش را بخشی از تیم می داند و خودخواهی ندارد. این موضوع برای تیم ما اهمیت زیادی داشت.دوان سامرز دیگر بازیکن خارجی ماست که بسیار با تجربه است و سابقه حضور در یورولیگ و ان بی ای را دارد. متاسفانه این بازیکن در بازی دومی که برایمان انجام داد از ناحیه دوقلوی پا دچار آسیب شد و همین امر روند جا افتادنش در تیم را دچار خدشه کرد. اما خوشبختانه با تلاش گروه پزشکی مشکلش حل شد و در حال تمرین است.

آوای ورزش: مرحله پلی آف را چطور دیدید؟

هر دو رقیبمان در مرحله اول و دوم پلی آف سختکوش بودند. اما با توجه به شرایطی که در دور مقدماتی در جدول داشتیم به نظرم نسبت به سایر تیم ها مسیر کم چالش تری را سپری کردیم. پدافند هوایی رعد مشهد تیم قابل احترامی است و کوچین آمل نیز تیم جوان و خوبی است که در هر دو بازی دو کوارتر با کیفیت مقابل ما ارائه کردند. خوشحالم که این دو مرحله را با چهار پیروزی پیاپی پشت سر گذاشتیم.

آوای ورزش: پیش بینی تان از مرحله نیمه نهایی و مصاف با تیم نفت آبادان چیست؟

نیمه نهایی در همه لیگ های دنیا مرحله بسیار مهم و سختی است. تیمی که می خواهد به فینال برسد باید لیاقتهایش را در نیمه نهایی نشان دهد. ما چالش سختی برابر نفت آبادان داریم و باید تلاش کنیم که با پیروزی در سه دیدار به فینال برویم. از این رو تمرینات خود را بعد از پایان مرحله دوم پلی آف از سر گرفته ایم و همه تمرکزمان را گذاشته ایم که از نظر فنی خودمان را به سطح ایده آل برسانیم و بازیهای خوبی داشته باشیم.

 

کیانا شادرو