امیر صدیقی بازیکن تیم نفت آبادان پس از پیروزی تیمش در دیدار دوم مرحله نیمه نهایی برابر مهرام تهران در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش گفت:” به نظرم در بازی اول تمرکز کافی نداشتیم و به خودمان باختیم. از تیم مهرام هم شناختی نداشتیم اما با آنالیزهای کادرفنی و صحبت های بازیکنان باهم فهمیدیم که پیروزی دور از دسترس نیست و با اقتدار بیشتر پا به این میدان گذاشتیم.”

صدیقی ادامه داد:” در این بازی تیم تر بودیم و همه چه بازیکنان نیمکت و چه بازیکنان داخل زمین یکدل بودند که پیروز شویم. امیدوارم در بازی سوم هم بتوانیم برنده باشیم و این سری را سه بر یک با پیروزی پشت سر بگذاریم.”

امیر صدیقی در خصوص مهار بازیکن خارجی تیم مهرام در این دیدار گفت:”در بازی اول به دلیل آسیب دیدگی که داشتم، زمان کمتری در میدان بودم. اما پیش از این بازی به مربی و بازیکنان گفتم که سعی می کنم بازیکن خارجی تیم مهرام را مهار کنم تا کمترین امتیاز را بیاورد. خداروشکر در این دیدار هم در دفاع و هم در حمله بسیار خوب عمل کردیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم.”

بازیکن نفت درباره بازی سوم گفت:” بازی بعدی بسیار سخت است. دو تیم یک پیروزی به دست آورده اند و همه چیز مساوی است. به نظرم دیدار زیباتری خواهیم داشت و ما هم به راحتی شکست را نمی پذیریم.

 

کیانا شادرو