به گزارش آوای ورزش، تیم مهرام روز گذشته در دومین بازی نیمه نهایی برابر نفت آبادان شکست خورد. از این رو علی آرزومندی سرمربی مهرام در جمع خبرنگاران گفت:” در کل بازی در حمله ها خوب نبودیم و شرایط خوبی نداشتیم. در کوارتر چهارم نفتی ها از اشتباهات ما در دفاع استفاده کردند و موقعیت های حمله ای بهتری داشتند. از این رو توانستند اختلاف ایجاد کنند.”

سرمربی مهرام در خصوص داوری در این دیدار گفت:”من نمی خواهم راجع به داوری حرف بزنم و به خودم هم اجازه چنین کاری نمی دهم. اما تصویر غلطی در بسکتبال ایران وجود دارد که هر تیمی که می بازد راجع به داوری صحبت می کند. وقتی راجع به داوری صحبت می شود فشار غیر مستقیمی روی داور گذاشته می شود. بسکتبال چهارچوبی دارد و داور هم وظایفی دارد. داور موظف است با اهرم هایی که دارد شرایط بازی را کنترل کند. ”

وی ادامه داد:” من در طول فصل یکبار هم درباره داوری صحبت نکرده ام اما خود داورها فیلم بازی را نگاه کنند. جه جور می توان با دست بازیکن را کنترل کرد؟ قانون بسکتبال می گوید باید از بازیکن بدون توپ یک دست فاصله باشد. اما تیم حریف این موضوع را رعایت نمی کرد. اینها اعتراضات من به داوری نیست. حرف من این است که بسکتبال یک چهارچوبی دارد که باید داور بازی را کنترل کند. با اینحال می گویم که ما به داور نباختیم . خودمان بد بازی کردیم و من مسئولیت این باخت را قبول می کنم. به تیم آبادان هم تبریک می گویم.خوب بازی کردند و خوب جنگیدند. ما هم در بازی بعدی باید بجنگیم تا پیروز شویم.”

 

کیانا شادرو