به گزارش آوای ورزش،علی‌محمد بسحاق مربی سابق تیم ملی تکواندو به دلیل برخی از موضوعاتی که برای خودش هم روشن نبود، در تمرینات ابتدای سال ۱۴۰۰ تیم ملی تکواندو بزرگسالان حضور نداشت. بر همین اساس وی برای روشن شدن دلایل عدم دعوتش به دور جدید اردوهای تیم ملی در سال جدید، دیروز (شنبه۲۱ فروردین ماه) جلسه‌ای را با سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو برگزار کرد.

در این رابطه علی‌محمد بسحاق اظهار داشت: با رییس فدراسیون تکواندو صحبت کردم. همچنین فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم در این جلسه حضور داشت. تمام صحبت‌ها و اتفاقاتی که در این مدت افتاده بود، گفته شد. یکسری اختلاف سلیقه‌هایی در برنامه‌های کاری ما بود. شرایط را ارزیابی کردم که وضعیت برای ادامه همکاری‌ام در تیم ملی تکواندو بزرگسالان وجود نداشت. من هم به این نتیجه رسیدم که با تیم ملی تکواندو قطع همکاری کنم.

وی افزود: بیش از چهار سال برای تیم ملی زحمت کشیدم و هم اکنون فقط برای بچه‌ها تیم ملی در بازی‌های المپیک توکیو آرزوی موفقیت می‌کنم.

چندی پیش آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو عنوان کرده بود که غیبت بسحاق به منزله قطع همکاری وی با تیم ملی تکواندو بزرگسالان نخواهد بود.