به گزارش آوای ورزش، تیم مهرام تهران با پیروزی برابر نفت آبادان در وقت های اضافه سری نیمه نهایی را به تساوی کشاند.

محمد حسن زاده بازیکن تاثیرگذار آبادانی ها پیش از شروع بازی در هنگام گرم کردن از ناحیه کمر آسیب دید و سالار منجی جای او را در ترکیب اصلی گرفت. منجی با شروع بازی دو امتیاز در زیر حلقه مهرام به دست آورد و سپس مهدی کامرانی با پرتابی سه امتیازی مهرام را پیش انداخت. پس از آن سعید داورپناه سه امتیازی خود را به ثمر رساند تا بازی ۵_۵ برابر شود. در ادامه آبادانی ها با دستان اشکان خلیل نژاد، داورپناه و منجی امتیازات تیمشان را به عدد ۱۴ رساندند تا شاگردان حماد سامری کوارتر نخست را ۱۲_۱۴ با برتری به پایان برساند.

کوارتر دوم با سه امتیازی رسول مظفری آغاز شد و کمی بعد این بازیکن سومین خطای شخصی خود را انجام داد تا در ادامه با دست و پای بسته تری بازی کند.در دقیقه ۴:۲۵ ابن کوارتر امیر صدیقی با کسب دو امتیاز نفت را ۲۰_۲۵ پیش انداخت تا علی آرزومندی درخواست وقت استراحت کند.بعد از وقت استراحت سامرز پرتاب سه امتیازی به ثمر رساند تا اختلاف به عدد دو کاهش یابد. اما چندی نگذشته بود که اشکان خلیل نژاد خیلی سریع با کسب سه امتیاز اختلاف را افزایش داد و پس از آنکه مهرامی ها در اقدام خود ناموفق بودند، آرن داوودی نیز نام خود را در لیست سه امتیازی زن های این دیدار ثبت کرد و با دو امتیاز حامد سهراب نژاد، نفتی ها اختلاف را به عدد ۱۰ امتیاز و به نتیجه ۲۳_۳۳ رساند. در ۲ دقیقه پایانی امیر صدیقی سه فوله شد و از زمین بیرون رفت و سالار منجی جای او را در میدان گرفت. در نهایت نیمه نخست ۲۹_۳۷ به سود شاگردان حماد سامری به پایان رسید.

کوارتر سوم با دو امتیازی سالار منجی آغاز شد و سپس صمد نیکخواه بهرامی با یک لی آپ آن را جبران کرد. پس از آن شاهد بازی بسیار خوب مهدی کامرانی بودیم. این بازیکن در این کوارتر سه پرتاب سه امتیازی و یک پرتاب دو امتیازی به ثمر رساند و ستاره تیمش بود. در شرایطی که آبادان در نیمه دوم این کوارتر بیش از سه دقیقه امتیازی نیاورد، کامرانی با پرتاب سه امتیازی خود بازی را به تساوی ۴۲_۴۲ رساند. اما نفتی ها با بازی خوب آرن داوودی، دانک قدرتی سالار منجی و پرتاب حامد سهراب نژاد اجازه ندادند مهرامی ها در امتیازات از آن ها پیش بیافتند و این کوارتر با نتیجه ۴۹_۵۳ به پایان رسید.

از نکات جالب می توان به آمار صد در صدی مهدی کامرانی تا پایان کوارتر سوم اشاره کرد که از عملکرد خوب این بازیکن در این دیدار خبر می دهد.

در کوارتر چهارم دو تیم پایاپای پیش می رفتند. در دقیقه ۶ این دیدار سعید داورپناه به دلیل خطای غیر ورزشی و تکنیکال، دیسکالیفه و از بازی اخراج شد. در ادامه مالیک ترنت بازیکن مهرامی ها نیز ۵ فوله شد و محمد اجاقی جای او را در میدان گرفت. اجاقی در دومین اقدام موفق خود، بازی را به تساوی ۶۹_۶۹ کشاند اما خودش از ناحیه زانو آسیب جدی دید و از بازی خارج شد. در ادامه دو تیم کوارتر چهارم را با نتیجه ۷۶_۷۶ به پایان رساندند تا این دیدار به وقتهای اضافه کشیده شود.

در وقت اضافه شاهد بازی خیره کننده صمد نیکخواه بهرامی بودیم. این بازیکن به تنهایی ۱۱ امتیاز به دست آورد و با چهار امتیاز مسعود سلیمانی مهرامی ها توانستند با نتیجه ۸۶_۹۰ برنده میدان شوند و سری نیمه نهایی را به تساوی بکشانند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال در بازی پنجم مشخص شود.

بازی پنجم روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد و تیمی که برنده شود راهی دیدار فینال خواهد شد.

 

کیانا شادرو