سرمربی تیم نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش درباره باخت مقابل مهرام گفت:”این برد را به تیم مهرام تبریک می گویم. در این بازی هر اتفاقی که می توانست باعث شود ببازیم، برایمان رقم خورد. با این حال فکر می کنم که امروز هم تیم خوبی بودیم. این بدشانسی ما بود که محمد حسن زاده در موقع گرم کردن عضله کمرش دچار اسپاسم شد و هرکاری کردیم نتوانستیم او را در این بازی داشته باشیم. حسن زاده مهره مهمی برای ماست.”

وی در ادامه توضیح داد:” فکر می کنم که سوت ها در این بازی خیلی ریز زده شد. از یک جایی به بعد من حسن زاده، سعید داورپناه، رسول مظفری، سالار منجی و امیر صدیقی را نداشتم. بنابراین مجبور بودیم دست به عصا بازی کنیم تا بقیه بازیکنان را از دست ندهیم. با وجود اینکه از حریف پیش بودیم اما به دلیل اینکه نمی خواستیم خطا کنیم، دفاعمان ضعیفتر شد و دفاع همیشگی نبود. مسلما آسیبش را هم دیدیم. با همه این موضوعات اگر پرتاب های آخر کوارتر چهارم را با تمرکز بیشتری می زدیم، می توانستیم نتیجه بازی را ار آن خود کنیم.”

سامری درباره بازی پنجم و حساسیت های این بازی توضیح داد: ” بازی پنجم یک بازی دیگر و یک روز دیگر است و باید با همه قدرت و همه توانمان بازی کنیم.چهارشنبه هر تیمی که ببرد به فینال می رود. باید حسابی ریکاوری کنیم. امیدوارم در بازی پنجم فارغ از اتفاقاتی که در این بازی برایمان افتاد بتوانیم پیروز شویم. قول میدهم در بازی بعد بهتر و متمرکز تر باشیم.”

 

کیانا شادرو