به گزارش آوای ورزش، علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام پس از صعود تیمش به فینال رقابتهای لیگ برتر بسکتبال گفت:”آبادانی ها حریف قابل احترام و سرسختی بودند. ما هم سعی کردیم سرسخت باشیم و کمتر اشتباه کنیم. می توانم بگویم که ما تیم بهتری بودیم و خوشحالم که به فینال راه یافتیم.”

آرزومندی درباره اعتراض بازیکنان آبادان به داوری در دیدار چهارم نیمه نهایی گفت:”به نظر من بازی چهارم یکی از زیباترین بسکتبالهایی بود که من در طول این سالها دیده ام.. به خصوص بازی که از سوی آبادانی ها انجام شد. بازی خیلی نزدیک بود و ممکن بود با یک شوت یا یک اتفاق جای برنده عوض شود. من قضاوت را می سپارم به کسانی که بازی را دیدند تا راجع به این مسئله حرف بزنند.” وی ادامه داد:” ما سعی کردیم در بازی چهارم و پنجم به داوری کمک کنیم. آبادان هم همین کار را کرد. یک سری اعتراضات بخشی از بازی با این سطح از فشار است که به نظرم اگر از چهارچوب خارج شد داور تکنیکال را داد.”

آرزومندی در مورد تاریخ برگزاری رقابتهای فینال گفت:”به نظرم یکشنبه برای شروع فبنال خیلی زود است. گرگان در کمال احترام با قدرت سری نیمه نهایی را ۰_۳ پیروز شد و استراحت داشته اما ما تازه نیمه نهایی به این سنگینی را تمام کرده ایم. فاصله بین نیمه نهایی و فینال باید به گونه ای باشد که زمان ریکاوری، آنالیز و تمرین داشته باشیم. چیزی که مهم است سلامت بازیکنان است. ما تحت فشار زمانی نیستیم که نتوانیم بازی ها را دو، سه روز جا به جا کنیم.به نظرم باید درباره زمان برگزاری فینال تجدید نظر شود. ”

 

کیانا شادرو