به گزارش آوای ورزش،میلاد وزیری درباره تورنمنت بین‌المللی ترکیه، عنوان کرد: بعد از یک سال و نیم دوری از مسابقات و حضور در میادین بین‌المللی، اتفاق خوبی بود که قبل از کسب سهمیه در تورنمنتی شرکت کردیم چون هم اردوی آمادگی با چند کشور بود و هم اینکه از وضعیت خودمان ارزیابی داشتیم.
کماندار کشورمان ادامه داد: شرایط‌مان در اردو مناسب بود و بهتر هم شد. نتایج این تورنمنت در کسب سهمیه که به میزبانی پاریس برگزار می‌شود تاثیر مثبتی خواهد داشت.
وزیری درباره واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی، یادآور شد: با تلاش وزارت ورزش، کمیته و فدراسیون پزشکی این اتفاق افتاد. دغدغه تمام ورزشکاران المپیکی و ورزشکارانی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند بحث کروناست. ما رقابت‌ها و اردوهای زیادی تا المپیک پیش رو داریم به همین دلیل ارتباطات مختلف نگدان‌کننده بود. خدا را شکر واکسیناسیون انجام شد، امیدوارم هر چه زودتر این واکسن در اختیار مردم کشورمان قرار بگیرد تا استرس هم کمتر شود.
ملی‌پوش ریکرو ایران خاطر نشان کرد: از رئیس فدراسیون و کادر فنی تشکر می‌کنم که برنامه ریزی خوبی برای کسب سهمیه فراهم کرده‌اند. امیدوارم که اتفاقات خوبی در کسب سهمیه رخ دهد و این تیم تاریخ ساز شود.