به گزارش آوای ورزش، علی آرزومندی سرمربی مهرام پس از پیروزی در بازی دوم فینال و تحمیل نخستین شکست به گرگان در جمع خبرنگاران گفت:”بازیکنان ما در دیدار اول هنوز خسته بازی های نیمه نهایی بودند. سعی کردیم در فاصله بین دو دیدار کمی ریکاوری ذهنی بکنیم. همچنین یکسری تصمیماتی در بازی اول داشتیم که از آنها جواب نگرفتیم و سعی کردیم در این بازی آنها را تغییر دهیم. خوشحالم که اتفاقات خوبی افتاد و پیروز شدیم.”

آرزومندی در ادامه توضیح داد:”در سری فینال هر بازی سناریوی خودش را دارد. اگر نگاه بکنید، می بینید که تغییرات زیادی در بازی اتفاق می افتد و هر تیمی که بتواند آن تغییرات را بپذیرد و خودش را وفق دهد موفق خواهد شد. به نظرم در این دیدار خیلی کم اشتباه ظاهر شدیم و در حمله و دفاع خیلی عاقل بودیم. امیدوارم بتوانیم همین تمرکز را در بازی های بعدی نیز حفظ کنیم.”

سرمربی مهرام درباره آمار خیره کننده پرتاب های تیمش گفت:” آمار پرتابهای ما در نیمه اول واقعا رویایی بود.گاهی پیش می آید و گاهی هم پیش نمی آید. در بازی قبل گرگان این شرایط را داشت و در این بازی ما در پرتاب ها موفق تر بودیم. البته به نظرم به دفاع هم ربط دارد که فشار دفاعی چطور باشد.”

وی درباره اینکه در بازی دوم مهرام با چهره ای متفاوت نسبت به بازی قبل ظاهر شد، توضیح داد:”ما ابزارهای متفاوتی در تیم داریم و سعی می کنیم به این ابزارها بچسبیم. مهرام شخصیتی دارد که در هر شرایطی می جنگد. به نظرم روند در اولویت است و نتیجه در درجه دوم قرار دارد. ما در طول فصل سعی کردیم با بسکتبالی که بازی می کنیم نتیجه بگیریم.”

 

کیانا شادرو