آرمان زنگنه ملی پوش تیم مهرام تهران پس از دیدار دوم فینال در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش گفت:”در بازی اول نسبت به دفاع تیم گرگان غافلگیر شدیم و شناخت زیادی از آنها نداشتیم. گرگانی ها با حضور بازیکن خارجی دومشان تغییرات زیادی داشتند. علاوه بر آن در دیدار اول روز خوب آنها و روز بد ما بود. در بازی دوم تمرکزمان بیشتر بود و نقشه هایمان در دفاع موفقیت آمیز بود و شب خوبی در پرتاب های دو و سه امتیازی داشتیم. اما معتقدم تمرکز اصلی مان روی کار دفاعی بود.”

بازیکن مهرام درباره تنش بین بازیکنان در دیدارهای حساس توضیح داد:”همه اتفاقات بسکتبال باید داخل زمین باشد و نباید به بیرون از زمین کشیده شود. در زمین ممکن است برخورد فیزیکی شود و شاید حرفهایی زده شود ولی نباید آن را به بیرون از این چهارچوب بکشیم. باید همه چیز و برد و باخت را داخل زمین بگذاریم و بیرون بیاییم.”

زنگنه درباره بازی سوم گفت:” بازی سوم بازی سختی خواهد بود و هیچ تیمی نمی خواهد پا پس بکشد. گرگان بازیکنها و کادرفنی خیلی خوبی دارد. امیدوارم که در آن بازی هم بتوانیم متمرکز ظاهر شویم.”

زنگنه درباره پیش بینی اش از قهرمانی مهرام گفت:”صد در صد ما می توانیم در دو بازی بعدی پیروز شویم چراکه هدفمان قهرمانی است. ما مهرامیم و پرافتخارترین تیم ایران هستیم و مطمئن باشید برای قهرمانی پا به میدان می گذاریم.

 

کیانا شادرو