به گزارش آوای ورزش، مهران شاهین طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان پس از پیروزی در دیدار سوم سری فینال در جمع خبرنگاران گفت:” ما بازی قبل را باخته بودیم و تا قبل از آن در دو سال گذشته شاید تنها دو باخت داشتیم. به نظرم زمان بدی باخت دادیم و شرایط برای بازگشت بچه ها سخت بود. با این حال باشگاه حیلی زحمت کشید و بچه ها را به این بازی رساندند.”

سرمربی شهرداری گرگان در ادامه توضیح داد:” در بازی قبل خیلی بد بودیم، اما کادرفنی و باشگاه کمک کرد که بازیکنان آن بازی را فراموش کنند و برای این بازی آماده شوند. نکته مهم برای ما برگشت بازیکنان به بازی بود. امیدوار هستم در دیدار چهارم بهتر باشیم و در بازی باقی مانده شرایط خودمان را حفظ کنیم.”

شاهین طبع درباره اعتراضات محمد جمشیدی در این دیدار گفت:” بازی حساس است و عکس العمل بازیکنان به دلیل شرایط بازی است.” وی درباره داوری توضیح داد:”در مورد داوری نظر خاصی ندارم. اشتباه همیشه پیش می آید اما به نظرم اگر اشتباه برای هر دو تیم باشد قابل گذشت است”

وی درباره بازی چهارم گفت:”هیچ چیز معلوم نیست. همانطور که بازی اول را راحت بردیم و بازی دوم را باختیم، بازی چهارم هم دیدار متفاوتی است. تیم مهرام هم بسیار باتجربه است و هیچ چیزی قابل پیش بینی است .”

 

کیانا شادرو