به گزارش خبرگزاری آوای ورزش ، از روز انتخاب شبنم کلاهی به عنوان دبیر فدراسیون بسکتبال انتقادهای زیادی به رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بابت این انتخاب صورت گرفت و خیلی‌ها مخالف آن بودند و عنوان می‌کردند کلاهی چند شغله است، اما او با دفاع از عملکرد دبیر خود به درستی انتخابش تاکید داشت.

رامین طباطبایی در مصاحبه‌ای در این خصوص گفته بود: کلاهی وقت زیادی برای فدراسیون می‌گذارند و در چند روز اول هم ساعت ۶:۳۰ صبح در فدراسیون حاضر بودند. تا زمانی که حکم رسمی دبیری فدراسیون برای او از سوی وزیر ورزش صادر نشود، در سمت رییس هیات تهران هم باقی خواهد ماند، اما بلافاصله بعد از صدور حکم، گزینه دیگری را به عنوان سرپرست هیات منصوب خواهیم کرد.

حالا این اتفاق ۱۰ روزی است که افتاده و کلاهی با حکم وزیر، دبیر فدراسیون شده، اما همچنان و همزمان دبیر فدراسیون و رئیس هیات تهران است و باید دید این «بلافاصله» آقای رئیس چه زمانی محقق می‌شود.

پستِ دبیری آن هم در یک فدراسیون المپیکی و مهم آنقدر می‌تواند وقت و توان یک فرد را بگیرد که حداقل به کارهای معمولی دیگر نرسد، حالا چطور اصراری بر ماندن کلاهی در راس یکی از هیات‌های مهم یعنی استان تهران هم وجود دارد، مشخص نیست.

سقف بسکتبال آنقدر کوتاه شده که چنین تصمیماتی در آن گرفته می‌شود؛ بدون آنکه توجهی به عواقب آن صورت بگیرد. در برخی صحبت‌ها عنوان می‌شود با توجه به شیوع کرونا، مسابقه‌ای در تهران برگزار نمی‌شود اما هیات مهمی مانند تهران نیازی به برنامه ریزی برای آینده ندارد؟ تهران همانند یک فدراسیون کوچک است و آن وقت چطور یک فرد می‌تواند هم امورات فدراسیون را بچرخاند و هم تهران را اداره کند؟

کلاهی که در همان ابتدای راه خود مانع حضور خبرنگاران در جلسه سازمان لیگ بسکتبال برای اطلاع رسانی شده بود، با انتقادهای تندی از سوی اهالی این رشته روبرو شد و باید در ادامه کار چه اتفاقاتی با حضور وی رخ خواهد داد.