به گزارش آوای ورزش، اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان به منظور حضور در پنجره سوم رقابتهای انتخابی کاپ آسیا و همچنین المپیک توکیو از روز یکشنبه آغاز شد.

۱۸ بازیکن به این اردو دعوت شدندکه در این بین مایک رستم پور و صمد نیکخواه بهرامی به دلیل حضور در آمریکا و آرون گرامی پور به دلیل حضور در انگلستان از غایبان این اردو هستند. بهنام یخچالی لژیونر کشورمان که فصل گذشته در تیم روستوک آلمان بازی می کرد نیز در روزهای ابتدایی اردو غایب بود. این بازیکن بامداد امروز به کشور بازگشت و به زودی به اردوی تیم ملی اضافه می شود.

تیم ملی بسکتبال در چارچوب پنجره سوم و پایانی انتخابی کاپ آسیا ۲۲ خردادماه با قطر و ۲۴ خردادماه با عربستان دیدار خواهد داشت. هر دو دیدار در اردن برگزار می شود.

سفر به لبنان و حضور در تورنمنت بین المللی به میزبانی این کشور یکی از برنامه های مورد نظر برای تیم ملی بسکتبال پیش از اعزام به اردن است که البته هنوز نهایی نشده است. در صورت قطعی شدن این برنامه، تیم ملی بعد از اتمام کارش در لبنان از بیروت عازم اردن می شود تا دیدارهای خود در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا را برگزار کند در غیر این صورت این تیم ۱۹ خردادماه تهران را به مقصد امان ترک می کند.