به گزارش آوای ورزش، عصر امروز طی مراسمی در سالن کنفرانس فدراسیون بسکتبال، از پیراهن تیم ملی سه نفره بانوان رونمایی شد.

در این مراسم علاوه بر سرمربی و بازیکنان تیم ملی، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون، فریده شجاعی نایب رئیس بسکتبال بانوان، محمد کسایی پور رئیس کمیته بسکتبال سه نفره، گلاره کاکاونپور مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان و همچنین نماینده های حامی مالی فدراسیون حضور داشتند و طی مراسمی از پیراهن تیم ملی جهت شرکت در رقابتهای انتخابی المپیک رونمایی شد.

شادی عبدالوند، نگین رسولی، دلارام وکیلی و معصومه اسماعیل زاده اعضای تیم ملی سه نفره بانوان هستند که زیر نظر نیکا بیک لیک لی تمرینات خود را پشت سر گذاشته اند و باید از تاریخ ۲۶ الی ۳۰ می ( ۵ الی ۹ خردادماه) در اتریش با تیم های تایلند، ژاپن، استرالیا و اوکراین به رقابت بپردازند. مسابقات انتخابی اتریش در چهار گروه پنج تیمی برگزار می‌شود و فقط سه تیم از این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک توکیو را کسب می‌کنند.
رقابت‌های بین المللی اتریش پیش از مسابقاتی موسوم به یونیورسالینی (UOQT) برگزار می‌شود که ۶ تیم برتر رده بندی جهانی در آن حضور دارند و نباید در ۲ المپیک گذشته (ریو و لندن) شرکت کرده باشند.
مسابقات یونیورسالینی به میزبانی مجارستان برگزار می‌شود و از این مرحله یک تیم از بانوان و یک تیم از بخش مردان سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست می‌آورند.