به گزارش آوای ورزش،دیدارهای مرحله پلی‌آف لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا از صبح امروز (یکشنبه) آغاز شد و در نخستین بازی، تیم میلواکی باکس با درخشش ستاره یونانی خود و شوت ثانیه پایانی کریس میدلتون در وقت اضافه نخست از سد میامی هیت گذشت.

یانیس آنتتوکنمپو ۲۶ امتیاز و ۱۸ ریباند و کریس میدلتون ۲۷ امتیاز و ۶ ریباند برای میلواکی کسب کردند. گوران دراجیچ ۲۵ و جیمی باتلر ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند برای میامی داشتند.

در بازی دیگری که با حضور ۱۴۳۹۱ تماشاگر سالن بارکلی سنتر برگزار شد، تیم بروکلین نتس با درخشش ۳ ستاره نامدار خود،‌ موفق به شکست تیم بوستون سلتیکس شد. کوین دورانت ۳۲ امتیاز و ۱۲ ریباند، کایری اروینگ ۲۹ امتیاز و ۶ ریباند و جیمز هاردن ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ پاس گل برای نتس داشتند. جیسون تیتوم هم ۲۲ امتیاز برای سلتیکس کسب کرد.

کوین دورانت، پس ازر این بازی با عبور از رکورد تونی پارکر، گارد فرانسوی و پیشین تیم سان‌آنتونیو اسپرز با کسب ۴۰۴۷ امتیاز، نهمین بازیکن امتیازآور تاریخ مرحله پلی‌آف NBA شد.

تیم دالاس موریکس نیز پیروزی در نخستین بازی پلی‌آف مقابل کلیپرز و در سالن استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس را مدیون درخشش ستاره اسلوونیایی خود است. لوکا دانچیچ ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۱ پاس گل برای دالاس کسب کرد. پل جرج ۲۳ و کوای لنرد ۲۶ امتیاز برای کلیپرز به دست آوردند.

در آخرین بازی روز نخست کنفرانس غرب، تیم پورتلند تریل بلیزرز با ۳۴ امتیاز و ۱۳ پاس گل دیمین لیلارد، دنور ناگتس را شکست داد تا در بازی شماری، یک بر صفر از حریف خود پیش بیفتد. نیکولا یوکیچ نیز ۳۴ امتیاز و ۱۶ ریباند برای دنور داشت.

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:

میامی ۱۰۷ – میلواکی ۱۰۹ (وقت اضافه نخست)
دالاس ۱۱۳ – کلیپرز ۱۰۳
بوستون ۹۳ – بروکلین ۱۰۴
پورتلند ۱۲۳ – دنور ۱۰۹