به گزارش آوای ورزش، امروز طی مراسمی از پیراهن تیم ملی جوانان جهت حضور در رقابتهای جام جهانی جوانان رونمایی شد.

در این مراسم محمدرضا صالحیان دبیر فدراسیون و جواد فانی قائم مقام باشگاه کاله به عنوان حامی تیم ملی جوانان حضور داشتند. این در شرایطی بود که رئیس فدراسیون رامین طباطبایی برای مراسم رونمایی از پیراهن و بدرقه تیم ملی در محل حاضر نشد.

دبیر فدراسیون در این مراسم گفت:” تیم جوانان با برنامه ریزی های خوب کادرفنی با آمادگی خوبی راهی لتونی محل برگزاری رقابتهای جام جهانی زیر ۱۹ سال خواهد شد و با توجه به شرایط خوبی که از این تیم سراغ داریم مسلما خبرهای خوبی در رقابت‌های جام‌جهانی‌ از ملی‌پوشان خود شاهد خواهیم بود.‌ امیدوارم این تیم جایگزین شایسته‌ای برای رده بزرگسالان باشد.”

پارسا فلاح کاپیتان تیم ملی جوانان درمورد شرایط اردوها و آمادگی بازیکنان توضیح داد:” ما میخواهیم روی سکوی این دوره از رقابتها برویم. چرا که تیم ما توانایی قرار گرفتن در جمع ۸ تیم برتر و حتی ایستادن روی سکوها را هم دارد.”

در ادامه این مراسم رضا نوری سرمربی تیم ملی در مورد این دوره از رقابتها توضیح داد:” من حدود ۳ سال است که با این جوانان کار می کنم و به نظرم بهترین تیم جوانانی است که تا به حال داشته ایم چراکه در عین جوانی بسیار باتجربه هستند.” وی ادامه داد:” امیدوارم پس از رقابتهای جام جهانی از این جوانان حمایت شود. ما رده امید نداریم و بازیکنانی که دیگر نه در تیم جوانان جای دارند نه تیم بزرگسالان بلاتکلیف می مانند و ضربه می خورند.به نظرم فدراسیون باید مواظب این بچه‌ها باشد.”

در انتها بازیکنان تیم ملی جوانان و کادرفنی پیراهن جدید را امضا کردند و با آن عکس یادگاری گرفتند.

رقابتهای جام جهانی جوانان زیر ۱۹ سال از ۱۲ تیرماه در کشور لتونی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه دوم با لتونی، صربستان و پورتوریکو همگروه است.