به گزارش آوای ورزش، فریبا مددی نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون است که روز گذشته با حفظ سمت در بدمینتون از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون اسکیت نیز انتخاب شده است.

هرچند که دوره قانونی سرپرستی فدراسیون‌ها ۶ ماه بیشتر نیست اما در بیشتر موارد این مدت طولانی‌تر خواهد شد. در این شرایط اداره هم زمان فدراسیون اسکیت و فعالیت زنان فدراسیون بدمینتون کار آسانی نخواهد بود و ممکن است با مشکلاتی همراه باشد.

فریبا مددی نایب رئیس زنان فدراسیون بدمینتون و سرپرست فدراسیون اسکیت در خصوص اینکه آیا این دو سمت تداخلی با هم نخواهند داشت و می‌تواند دو سمت را با هم انجام دهد اظهار کرد: امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم و مشکلی پیش نیاید. من با حفظ سمت در بدمینتون به این فدراسیون آمده ام.

وی افزود: در فدراسیون اسکیت مدت محدودی فعالیت خواهم داشت و با توجه به مسئولیتی که به من واگذار شده امیدوارم بتوانیم برنامه‌ها را پیش ببریم و بستر مناسبی را برای مجمع انتخاباتی اسکیت فراهم کنیم.

مددی گفت: من هنوز به فدراسیون اسکیت ورود نکرده ام و هفته آینده قرار است کار را شروع کنم. امیدوارم که رسانه ها هم همراه ما باشند.