به گزارش آوای ورزش، غلامرضا شعبانی بهار اظهار کرد: برای حضور موفق میلاد وزیری تنها نماینده ایران در بازیهای المپیک توکیو از فروردین امسال تا امروز با توجه به شرایط بد اقتصادی، زمینه حضور او در تورنمنت های مختلف را فراهم کردیم تا به نتایج خوبی در المپیک دست پیدا کند.

وی گفت: این که از او انتظار کسب مدال داشته باشیم دور از ذهن است، اما امیدواریم نتایج او در هر مرحله از رقابتهای تیروکمان موفقیت آمیز باشد.

شعبانی بهار همچنین در خصوص وضعیت تجهیزات میلاد وزیری برای شرکت در المپیک، افزود: وزیری هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و کمان ندارد، او حتی تمام پاداش ها و طلب های خود را گرفته است و هر چه تعهد داشت را با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک انجام دادیم، ضمن این که همواره در کناره او بوده ایم و حمایت لازم را از او داشتیم.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین درباره ی وضعیت زهرا نعمتی گفت: شرایط نعمتی هم مثل میلاد وزیری است. او هم از اسفند سال گذشته تا امروز با حمایت فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک در تورنمنت های مختلف حضور داشته و برای موفقیت او نیز در پارالمپیک کم نگذاشته ایم، امیدوارم که با کسب مدال در این بازی ها به زحمات پاسخ مثبت بدهد.

شعبانی بهار در پایان با انتقاد اشاره به عدم حضورش در المپیک توکیو خاطر نشان کرد: در حالی که حضور در المپیک فرصت مناسبی برای روسای فدراسیون‌های المپیکی است تا با مسئولان فدراسیون‌های جهانی خود ارتباط برقرار کنند و در جهت رشد رشته های ورزشی تلاش کنند، متاسفانه رییس کمیته ملی المپیک به من اعلام کرد که تنها یک نفر می تواند همراه میلاد وزیری به توکیو برود که من نیز ترجیح دادم پاکزاد (مربی میلاد وزیری) در این بازیها شرکت کند.