به گزارش آوای ورزش، مهدی پیرجهان درباره مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: در نخستین مرحله مسابقات رکوردهای خوبی به ثبت رسید اما در رشته ۴۰۰ متر با مانع شرایط آب و هوایی مناسب نبود و می‌توانست در ساعت بهتری برگزار شود. امیدوارم در مراحل بعدی با برنامه‌ریزی فدراسیون زمان مسابقه هم مناسب‌تر باشد.

وی ادامه داد: سطح مسابقه بالا و دونده‌ها عملکرد خوبی داشتند و در ۴۰۰ متر با مانع نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌هایی حاصل شده و نمایندگانی در جوانان جهان داریم که امیدوارم عملکرد خوبی در رقابت‌های جهانی داشته باشند.

پیرجهان یادآور شد: در مرحله نخست ۴ در ۴۰۰ امدادی رکورد باشگاهی را ارتقا دادیم و ۴۰۰ متر با مانع هم قهرمان شدم و این در حالیست که در این مسابقات ۱۰۰ درصد آماده نبودم و پیک را برای المپیک گذاشته‌ام و امیدوارم بتوانم یک رکورد خوب در توکیو بزنم.

این دونده ملی‌پوش در خصوص برنامه‌های پیش رو بیان کرد: بعد از المپیک دو مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور و دو مرحله هم دایموند لیگ را در پیش دارم که امیدوارم رکوردهای خوبی را ثبت کنم.

وی در پاسخ به پرسشی که به نظر خودت در المپیک چکار می‌کنی؟ گفت: در وهله اول سعی می‌کنم به مرحله نیمه نهایی و پس از آن انشاءالله به فینال صعود کنم.

پیرجهان با بیان اینکه تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد عالی است، تأکید کرد: دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی دارد و خیلی خوب حمایت می‌کند و واقعاً تحولی در این رشته ایجاد و شور و نشاط خاصی به وجود آورده و امیدوارم این حمایت‌ها همیشه ادامه داشته باشد. برای تیم همیشه قهرمان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد آرزوی موفقیت دارم.