May 04,2024 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

Avaye Varzesh news Agency

اخبار ویژه
تبلیغات

دکتر میرزاآقابیک

مهمترین خواسته ما اجرای عدالت در ورزش است

مهمترین خواسته ما اجرای عدالت در ورزش است

میرزاآقابیک در مورد انتخاب دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان گفت خوشحال هستم که یک ورزشی سکان وزارت ورزش را در دست گرفته است.

به گزارش آوای ورزش، دکتر حسن میرزاآقابیک بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال و از مدیران باتجربه ورزش استان تهران با بیان جمله فوق می گوید: موفقیت دکتر سجادی پیروزی جامعه ورزش و ناکامی او هم شکست جامعه ورزش ایران تلقی خواهد شد.

پیشنهاد من این است که اول ورزشیان کدورت ها را کنار بگذارند و به راه رفاقت بروند و برای پیشبرد اهداف ورزش دست در دست همدیگر بگذارند و از دکتر سجادی نیز انتظار دارم که از تجربیات دوران معاونتش در وزارت ورزش استفاده کند و اجازه ندهد اشتباهات گذشته تکرار شود.
دکتر آقابیک اضافه کرد: وعده دکتر سجادی مبنی بر اجرای عدالت در ورزش مهم ترین خواسته ما به شمار می آید. بی عدالتی های زیادی در زمینه ورزش به وجود آمده، رانت خواری ها و رفاقت بازی ها شایسته سالاری را از ورزش کشور دور ساخته بود و پیشنهاد دیگر من این است که ورزش ها را بر مبنای المپیکی بودن و مدال آوری آنان دسته بندی کرده و روال جدیدی را در هزینه های جاری ورزش کشور در پیش بگیرد. داشتن یک اتاق فکر قوی توصیه جدی من به آقای سجادی است و امیدوارم که ایشان با جدا کردن بخش جوانان از ورزش نیروی اصلی خود را معطوف به سرمایه گزاری در سروسامان بخشیدن به تربیت بدنی کشور ساخته و با ایجاد یک دبیرخانه به امور مربوط به جوانانم بپردازد.