به گزارش خبرگزاری آوای ورزش؛ در پی حضور وزیر ورزش و جوانان در استان لرستان و سفر معاون وزیر به دلفان که روز گذشته انجام گرفت ؛ یکی از فعالان ورزشی شهرستان دلفان با انتشار مطلبی انتقاد آمیز ریاست اداره ورزش و جوانان را خطاب قرار داده و نوشت:
با سلام و درود خدمت قهرمانان و ورزشکاران خوب شهرستان دلفان
سخنی کوتاه داشتم با ریاست اداره ورزش پیرامون سفر یک روزه وزیر به استان در مورخه ۲۲ آبان ماه ۱۴۰۰
آقای مسلم یوسفی عزیز ریاست اداره ورزش و جوانان شهر دلفان لطفا به این سوالات و ابهامات پاسخ دهید تا شفاف سازی صورت گیرد
چرا اطلاع رسانی در رابطه با سفر مقامات ورزش کشور به شهرستان دلفان انجام ندادید؟ چرا رسانه ها و ورزشکاران مطرح شهرستان را از قبل برای دیدار با مقام عالی وزارت ورزش دعوت نکردید؟
سهم شهرستان دلفان از سفر وزیر ورزش و جوانان به استان لرستان چه بود؟! چرا مسئولین دلفان نتوانستند شخص وزیر را به این شهرستان دعوت کنند؟! دستاورد این سفر برای ورزش دلفان چه بود؟ آیا ورزش دلفان با چند عکس سلفی مشکلاتش حل خواهد شد!
چرا برای ورزش دلفان اعتبار و بودجه ای در نظر گرفته نشد در شرایطی که برای شهرستان همسایه یعنی سلسله ۳ میلیارد تومان اعتبار و بودجه در نظر گرفته شد
(تخصیص اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای سالن مسابقات الشتر)
حال بماند اعتبارات دیگر برای سایر شهر های استان همچون بروجرد ، دورود، ازنا و… که اعتبارات خیلی بیشتر از مبلغ اعلام شده جهت شهر سلسله برای آنها در نظر گرفته شده است.
اگر برای شهرستان دلفان اعتبار و بودجه ای در نظر گرفته شده چرا رسماً آن را اعلام‌ نمی کنید و از سوی هیچ کدام از مسئولین مربوطه وزارت ورزش و جوانان به صورت مکتوب اعلام نشد؟
اگر این سفر دستاوردهای مثبت و مفیدی برای ورزش دلفان داشته چرا به طور رسمی آن را گزارش نمی دهید تا جوانان ورزشکار این شهرستان با عملکرد و توانایی های حضرتعالی بیشتر آشنایی پیدا کنند؟!
اینکه در اینستاگرام پستی توسط رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان منتشر شود دردی را از ورزشکاران دلفان درمان نمی کند!
دیگر قصه‌ سخنان تکراری به پایان رسیده که اظهار کنید، قول مساعدت و قول اعتبار دادند
قول در اولویت برنامه های خود گذاشتن مشکلات دلفان را…!
اگر این سفر دستاوردی داشته اعلام‌ کنید و فقط به چند سلفی و عکس رضایت ندهید…
البته‌ کاملا مشخص است که نه اعتباری بوده و نه بودجه ای در نظر گرفته شده است چرا که اگر این‌ اتفاق رخ می داد باید منتظر شعار ها و پست های زیبای شما در اینستاگرام بودیم…
آقای مسلم یوسفی به عنوان نفر اول ورزش دلفان لطفا پاسخگوی این چند سوال کوتاه باشید
که این شفاف سازی برای ورزشکارانی چون بنده صورت گیرد.
امیدواریم که تمام حرف های ما حدس و گمانه‌زنی بیش نباشد و شما خوش خبر باشید تا حقایق را به اطلاع ورزشکاران برسانید.
با تشکر صمد خزایی عضو کوچکی از ورزش دلفان.