به گزارش آوای ورزش؛ شهاب صادق زاده ملی پوش تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیش از دربی شهر اصفهان گفت؛ ذوب آهن تیم خیلی خوبی است و امسال توانسته مهره‌های خیلی خوبی کنار هم‌ جمع کند ما هم تیم دسته و پا بسته‌ای نیستیم و هر مسابقه برای کسب برد وارد زمین شدیم.

وی افزود؛ به نکات کادر فنی در این مسابقه به خوبی گوش خواهیم داد و امروز با توجه به برنامه ریزی های که صورت گرفت امیدوارم یک بازی خوب وتماشاگر پسند از دو تیم شاهد باشیم و همگی بازیکنان با سلامتی‌ کامل زمین مسابقه را ترک کنند.

صادق زاده با اشاره به بازگشت محمدرضا اورعی به ترکیب سپاهان‌ بیان کرد؛ چند بازیکن ما در طول این فصل مصدوم شدند و خداروشکر بعد از حدود شش مسابقه امروز محمدرضا اورعی به جمع بازیکنان سپاهان برگشت اما متاسفانه همچنان یکی دو بازیکن مصدوم دیگر در اختیار نخواهیم داشت که به این بازی نمی رسند.

ملی پوش هندبال سپاهان در پایان گفت؛ امروز یکی از بهترین بازی های لیگ برتر ایران را خواهیم دید و دو تا از بهترین های هندبال کشور مقابل هم بازی می کنند، حریف ما از بازیکنان خوبی بهره مند است امیدواریم با همت بازیکنان و کادر فنی بتوانیم این تیم ریشه‌دار شکست دهیم.