به گزارش آوای ورزش؛ تیم لس‌آنجلس لیکرز در ادامه دیدارهای خود در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا با وجود بازی درخشان کارملو آنتونی و لبران جیمز نتوانست در مقابل ۲۱۵۶۰ تماشاگر سالن یونایتد سنتر، مقابل شیکاگو بولز موفق باشد و متحمل پانزدهمین شکست این فصل شد.

لبران جیمز ۳۱ امتیاز و ۱۴ ریباند، راسل وستبروک ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۸ پاس گل و کارملو آنتونی ۲۱ امتیاز برای لیکرز داشتند. دیمار دی‌روزن ۳۸ امتیاز و نیکولا ووسویچ ۱۹ امتیاز و ۱۳ ریباند برای بولز داشتند. ۶ بازیکن لیکرز در این بازی به دلیل محدودیت‌های ناشی از ابتلا به کرونا، غایب بودند.

در دیگر بازی امروز، تیم دیترویت پیستونز پس از ۱۴ شکست متوالی، سرانجام، پیروز شد و توانست با اختلاف ۱۰ امتیاز میامی هیت را شکست دهد.

تیم فینیکس سانز با حمایت ۱۷۰۷۱ تماشاگر سالن فوت‌پرینت سنتر، شکست سنگینی را به شارلوت هورنتس تحمیل کرد. ۹ بازیکن سانز در این بازی خانگی بیش از ۱۱ امتیاز برای کسب کردند. فینیکس در این فصل ۲۴ پیروزی و ۵ شکست دارد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

لیکرز ۱۱۰ – شیکاگو ۱۱۵
میامی ۹۰ – دیترویت ۱۰۰
پورتلند ۱۰۵ – ممفیس ۱۰۰
سان آنتونیو ۱۱۴ – ساکرامنتو ۱۲۱
دالاس ۱۰۵ – مینه سوتا ۱۱۱
شارلوت ۱۰۶ – فینیکس ۱۳۷

۳ دیدار امروز بین تیم‌های دنور با بروکلین، نیواورلینز با فیلادلفیا و کلیولند با آتلانتا به دلیل ابتلای تعداد زیادی بازیکنان آلوده به ویروس کرونا، لغو شد.

 

مهدی جمشیدیان