به گرازش آوای ورزش، عصر روز گذشته تیم های مهرام تهران و آویژصنعت پارسای مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سرجان توانستند در دیداری حساس و نزدیک برابر مهرامی ها به پیروری دست یابند.

مشهدی ها از کوارتر نخست قدرت خود را به رخ حریف کشیدند به طوریکه از ابتدای این کوارتر تا ۴ دقیقه به پایان شاگردان مصطفى هاشمی تنها توانستند ۴ امتیاز به دست آوردند. بازی دفاعی خوب مشهد و همچنین ناکامی بازیکنان مهرام روی حلقه حریف باعث شد تا کوارتر نخست ۱۶ـ۲۰ به سود آویژ به پایان برسد.

در کوارتر دوم مهرام تهران سعی در کاهش اختلاف امتیازی داشت و حتی به یک امتیازی حریف نیز رسید و باوجود آنکه این کوارتر را با پیروزی پشت سر گذاشت اما به دلیل اختلاف امتیازی ایجاد شده در کوارتر نخست بازهم این مشهدی ها بودند با مجموع برتری نیمه اول را به پایان رساندند.

در کوارتر سوم شاهد یک بازی ضعیف از شاگردان سرجان بودیم. مشهدی ها تنها ۹ امتیاز در این کوارتر به دست آوردند و در مقابل تیم مهرام با بازی خوب سعید داورپناه توانست علاوه بر جبران اختلاف امتیازی از حریف پیش بیافتد و کوارتر سوم را با نتیجه ۴۷ـ۵۴ به سود خود به پایان برساند.

در کوارتر چهارم دو تیم برای کسب پیروزی در این دیدار به رقابت پرداختند. بازی پایاپای پیش می رفت و جریمه هر اشتباه کسب امتیاز از سوی حریف بود. در نهایت این تیم آویژصنعت بود که در حمله و دفاع کم اشتباه تر ظاهر شد و توانست با نتیجه ۷۱ـ۷۴ به پیروزی ارزشمندی در این دیدار دست یابد.

بدون ترتیب تیم مهرام با این شکست دومین شکست فصل خود را تجربه کرد و در جایگاه دوم جدول گروه ب باقی ماند. تیم آویژصنعت مشهد نیز با ۶ پیروزی و ۵ باخت در جایگاه چهارم قرار دارد.

در دیگر بازی روز گذشته اکسون تهران در نهایت شگفتی برابر تیم پدافند رعد هوایی شکست خورد. پدافندی ها با این پیروزی یک پله بالاتر از اکسون و در جایگاه پنجم ایستاده اند.

 

کیانا شادرو