به گزارش آوای ورزش، حماد سامری سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از انحلال تیمش خبر داد.

تیم خانه بسکتبال خوزستان امسال در حالی به لیگ برتر وارد شد که حماد سامری سرمربی باسابقه سالهای پیاپی نفت آبادان را به خدمت گرفت. این تیم که از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد،بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کرد و در کنار این بازیکنان چند یار غیربومی و بازیکنی خارجی به خدمت گرفت.

خوزستانی ها هفته های ابتدایی لیگ را به دلیل ابتلای چند بازیکن خود به ویروس کرونا از دست دادند. این موضوع باعث شک و شبهه رقیبان شد و ذوب آهنی ها مدعی شدند که تیم خوزستان کرونا را بهانه کرده تا بازیکن خارجیشان به ایران برسد.

تیم خانه بسکتبال خوزستان که در گروه الف رقابتها در جایگاه هفتم قرار دارد، تا پایان هفته یازدهم دو پیروزی و هشت شکست به دست آورده است.

درحالی که این تیم فردا (جمعه) در هفته دوازدهم باید به مصاف شهرداری گرگان برود، حماد سامری سرمربی خوزستان با انتشار پستی از انحلال تیمش خبر داد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: “دلم میخواست تو شرایط دیگه ای بودیم و دوست داشتم بیشتر میتونستم کمکتون کنم ولی خب متاسفانه عدم حمایت های مالی و نبود اسپانسر خیلی کار را سخت کرد. شاید اگر نصف وعده های حمایتی که به آقای پیرعباسی دادن انجام شده بود الان همگی در شرایط دیگه ای بودیم ضمن اینکه من شاهد هستم که ایشون از جیب شخصی شون هزینه کردند که تیم کارش رو ادامه بده ولی نشد. انشاالله که بهترین روزهارو در پیش داشته باشید و بهترین اتفاقات براتون بیافته.”

 

کیانا شادرو