به گزارش آوای ورزش، سعید داورپناه ستاره تیم مهرام تهران پس از پیروزی تیمش مقابل شیمیدر قم گفت:” خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. همه بچه ها چه خارجی ها و چه جوانها تلاش کردند تا به پیروزی برسیم. در این بازی ما واقعا یک تیم بودیم.”

داورپناه درباره عملکرد خود در این دیدار گفت:”نیمه اول خیلی بد بازی کردم و از این بابت از همه تیمی هایم عذرخواهی می کنم. خوشبختانه در نیمه دوم پاس هایی که به من دادند را تبدیل به امتیاز کردم و توانستم به پیروزی تیمم کمک کنم.”

 

ستاره تیم مهرام درباره تقابل دو تیم مهرام و شیمیدر توضیح داد:”همیشه بازی مهرام و شیمیدر حساسیت خاصی دارد. شیمیدر تیم قوی و خوبی است و خارجی های خیلی خوب و کادرفنی قوی دارد. ما در این بازی در دفاع تمرکزمان خیلی بیشتر بود و توانستیم پیروز شویم.”

سعید داورپناه راجع به ارتباط خوب بازیکن خارجی مهرام با سایر بازیکنان گفت:”هولمن یک دوست واقعی است و حس میکنم که ۲۰ سال است او را میشناسم. خوشبختانه هردو بازیکن خارجی ما خیلی باشخصیت و خوب هستند.”وی در ادامه درباره ترکیب خودش با محمد حسن زاده و آرن داوودی توضیح داد:” من عاشق مثلثمان هستم. هرجا باشیم چه داخل بسکتبال و چه بیرون بسکتبال همیشه باهم هستیم. ما همدیگر را خوب میفهمیم و دوست دارم تا وقتی بازی میکنم در کنار این بازیکنها باشم. ”

 

کیانا شادرو