فرزاد کوهیان سرمربی ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی مقابل تیم شهرداری گرگان به خبرنگار آوای ورزش گفت:”بازی سختی داشتیم. گرگان تیم خیلی خیلی خوب و مدافع عنوان قهرمانی است و از مهره های قدرتمندی برخوردار است. ما هم بازیکنهای خیلی خوبی داریم که در این دیدار همه تلاششان را کردند و توانستیم پیروزی را به دست آوریم.”

سرمربی تیم ذوب آهن درخصوص تفاوت تیمش نسبت به دور رفت توضیح داد:” فکر کنم نسبت به دور رفت تیم هماهنگتری شده ایم و بهتر کار می کنیم. علت آن هم هماهنگی و همدلی بازیکنان است که به مرور زمان شکل گرفت. بچه ها در هر بازی برای پیروزی یکدل هستند.”

کوهیان درباره عملکرد دو بازیکن جوان ذوب آهن، امیرعلی قلی زاده و محمد حسین احمدی که در بازی برابر گرگان نقش موثری را ایفا کردند گفت:” بازیکن های جوان خیلی خوبی داریم و غیر از این دو بازیکن، جوانهای دیگری هم در ترکیب تیم هستند. خوشحالم که قلی زاده و احمدی نتیجه اعتمادم را دادند و امیدوارم در بازی های آینده شاهد عملکرد بهتری از آن ها باشیم.” وی در ادامه درباره ریسک استفاده از جوانان در بازیهای حساس گفت:” بخشی از کار ما همین است که بازیکنان جوان را به لیگ بیاوریم و از آنها استفاده کنیم تا در آینده بتوانیم پشتوانه خوبی داشته باشیم.”

سرمربی ذوب آهن درباره دور بعد رقابتهای لیگ برتر توضیح داد:” علی رغم پیروزی در این دیدار ما بازهم در جایگاه دوم جدول قرار داریم و در دور بعدی باید با تیم های تیم های سپاهان اصفهان، نفت آبادان و صنایع هرمزگان بازی کنیم که امیدوارم بتوانیم بازیهای خوبی را ارائه دهیم.”

 

کیانا شادرو