به گزارش آوای ورزش، محمدرضا صالحیان سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال در کمتر از یک هفته مانده به انتخابات از سمت خود استعفا داد.

فدراسیون بسکتبال ایران در دوران ریاست رامین طباطبایی دستخوش تغییرات زیادی بود. این تغییرات شامل حال پست دبیری نیز بود. ابتدا مسعود عماری این سمت را برعهده گرفت و سپس به دلیل بازنشستگی عماری این پست به شبنم کلاهی داده شد که کلاهی نیز با حواشی زیاد بعد از مدتی استعفا داد. نفر سوم این پست محمدرضا صالحیان بود که به عنوان سرپرست دبیر معرفی شد. صالحیان نیز چند روز پیش درحالی که کمتر از یک هفته به انتخابات فدراسیون بسکتبال باقی مانده بود، به دلیل اختلاف نظر با عسگریان سرپرست فدراسیون بر سر مشکلات مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال استعفا داد. متن استعفانامه صالحیان به شرح زیر است:

جناب آقای عسگریان

سرپرست محترم فدراسیون بسکتبال

با سلام

ضمن آرزوی توفیق روزافزون براب جنابعالی در فدراسیون بسکتبال، از آنجا که از نظر اینجانب در فرآیند حل مسئله پیش أمده در لیگ برتر، نیاز به تغییر سیستم مسابقات و ارائه طرح جدید در مان فصل مسابقاتی با مصالح بسکتبال در تضاد است، و از طرفی پیشبرد اهداف تعیین شده در توان اجرایی حقیر نیست، بدین وسیله استعفای خود را از این سمت به حضور تقدم می نمایم.

امیدوارم با جایگزینی فرد همسو با ایده های حضرتعالی ، شاهد اعتلای ورزش بسکتبال در بین جوانان باشیم.

محمدرضا صالحیان

سرپرست دبیری فدراسیون