به گزارش آوای ورزش؛ افشین فرزام در خصوص تعداد و مواد اعزامی در رشته روئینگ به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار خوبی در بحث مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی داریم، کمیته ملی المپیک به ما لطف داشت و تمام تعداد نفرات و مواد که می‌خواهیم در آن شرکت کنیم را قبول کردند ولی چون ما می‌خواهیم تیم کیفی اعزام کنیم قرار شد تعداد نفرات و مواد را در اردوهای بعدی که در مسافت ۲ هزار متر انجام می‌دهیم، نهایی کنیم‌.

وی در خصوص برگزاری اردوی خارجی و تمرین مناسب در پیست ۲ هزار متر گفت: باید از ظرفیت‌های داخلی و پشت سدها استفاده کنیم و حداقل چهار تا پنج ماه نیاز داریم در این مسافت تمرین کنیم. بنابراین این با توجه به بحث بودجه نمی‌توان همه آن را در اردوی برون مرزی انجام داد اما قول مساعدی از مسئولین کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی و پیمان فخری گرفتیم که بتوانیم حداقل یک یا دو اردوی مرزی در کشورهای نزدیک مثل ترکیه داشته باشیم.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر قایقرانان از قایق‌های خریداری شده استفاده می‌کنند، افزود: در مسابقه لیگ از قایق‌های دو نفره به صورت موقت استفاده کردیم و کار افتتاح شد ولی در روزهای اخیر جلسه‌ای را با سهرابیان خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم برای قایقرانان اردونشین هم از این قایق‌ها استفاده کنیم.

وی در خصوص بحث پارو گفت: ما همیشه مشکل پارو داریم چراکه خارج اینکه مصرفی هستند، پاروها فرسوده و شکسته می‌شوند. قول مساعد دادند که در اولین اعزام بخشی از این تجهیزات را خریداری کنند.