به گزارش آوای‌ ورزش، انتخابات فدراسیون بسکتبال در ابهاماتی به سر میبرد که گویی نه وزارت ورزش و نه عوامل فدراسیون تمایلی به برگزاری ندارند. در این میان، از همه چیز که بگذریم حتی کاندیدای‌حاضر نمیدانند آیا تایید شدند یا خیر در صورتی که طبق اعلام فدراسیون و وزارت این مجمع روز چهارشنبه هفته جاری مقرر است به سر انجام برسد.

از طرفی ثبت نام مجدد رئیس اسبق و ناکامی ها ،حواشی های به جا مانده باعث شده تا ابهاماتی در مورد نحوه برگزاری انتخابات به گوش برسد.

*آیا انتخابات به وقت اضافه کشیده میشود و تاریخ مجدد عوض خواهد شد؟! یا سناریوی این‌انتخابات از پیش تعیین شده است ؟ جواب این سوالات هر چه که باشد بنا به نظر کارشناس بسکتبال باعث روند کند توسعه این ورزش و عدم ثبات در این روزهای بسکتبال میشود.

*باید به حرف سرپرست فدراسیون اعتماد کرد!

با توجه به اعلام رسمی‌ سرپرست فدراسیون انتخابات در وقت تعیین شده انجام‌ خواهد شد و هیچ مشکلی در خصوص‌ تشکیل مجمع وجود ندارد،

اما…!

اما چطور یک کاندید با وجود عدم اطلاع از تایید شدن یا نشدنش با مربیان،بازیکنان ،استانها رایزنی کند؟آیا این‌خود به تنها وقت کشی نیست؟ یا برگزاری یک مجمع خارج از توان مجموعه فعلی فدراسیون میباشد؟

با وجود تمام سنگ اندازی ها و مشکلات انتظار میرود با حمایت و ورورد شخص آقای وزیر بسکتبال از حالت بلاتکلیفی‌درآید و به بالاترین سطح حرفه ای خود برسد.

 

اردوان میرزاآقابیک