به گزارش آوای ورزش؛ در ورزش بی در و پیکر ایران تا دلتان بخواهد واژه های غیرواقعی و حتی خنده دار داریم، مثل “انتخابات”! چون تا حالا هرچه بوده، بیشتر به “انتصابات” شباهت داشته. اما داستان انتخابات فدراسیون تکواندو حتی در این “ورزش انتصابی” هم بی سابقه است.

یک مجمعی (با داستان های خاص خودش) برگزار شده و اعضای مجمع به کاندیدای موردنظر خود رای داده اند. رئیس هم کسی نیست جز “هادی ساعی” قهرمان پیشین جهان و المپیک. خب، کجای این کار ایراد دارد و غیرقانونی است؟ رئیس مادام العمر فدراسیون هم که پستی بالاتر گرفت و راهی خیابان سئول شد. پس مشکل کجاست؟ چرا جریانات پشت پرده و دست هایی در کارند تا نگذارند ساعی روی صندلی ریاست فدراسیونی بنشیند که سال هاست رنگ آرامش و موفقیت را به خود ندیده است.

دوستانی که ادعای وطن پرستی شان گوش فلک را کر کرده، چه منافعی در فدراسیون تکواندو دارند که اجازه نمی دهند رئیس منتخب مجمع، کارش را در فدراسیون آغاز کند؟ جناب وزیر هم که مثل سایر اتفاقات ورزش کشور، فقط نظاره‌گر است و حتی کوچک ترین عکس العملی نشان نمی دهد تا یک بار دیگر ثابت شود انتخابات در ورزش ما، “کشک” است و هرکسی که قصد فعالیت دارد، باید در دایره “خودی ها” باشد!!

 

جواد منتخبی