به گزارش آوای ورزش، بهنام یخچالی لژیونر بسکتبال کشورمان که قرار بود برای پنجره دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی به ایران بیاید، با مثبت شدن جواب تست کرونایش به قرنطینه رفت.

بهنام یخچالی یکی از دو لژیونر بسکتبال ایران است که در تیم میتل‌دوچر در لیگ بوندس لیگای آلمان بازی می کند. ملی پوش تیم کشورمان قرار بود در چند روز گذشته به ایران بیاید تا تیم ملی را در پنجره دوم رقابتهای انتخابی جام جهانی همراهی کند. اما با مثبت شدن تست کرونای این باریکن، پروازش لغو و به قرنطینه منتقل شد تا دوران بهبودی خود را پشت سر بگذارد. پیش از این نیز در کمتر از یکماه گذشته یخچالی و چند تن از هم تیمی هایش به کرونا مبتلا شده بودند و حالا بهنام برای بار دوم این بیماری را تجربه می کند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره دوم انتخابی جام جهانی روزهای پنجم و هشتم اسفندماه به ترتیب با تیم های قزاقستان و سوریه رقابت خواهد کرد. مسعود عماری سرپرست تیم ملی اعلام کرد که روز سه شنبه از یخچالی تست مجدد گرفته می شود و در صورت منفی بودن، این بازیکن چهارشنبه به تهران می آید تا پنج شنبه تیم ملی بسکتبال را در دیدار نخست این پنجره همراهی کند.