به گزارش آوای ورزش، مرحله دوم مقدماتی لیگ برتر بسکتبال امروز با سه دیدار پیگیری شد و تیم های شهرداری گرگان، کاله و شیمیدر قم مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند

  • مدافع قهرمانی رفسنجان را شکست داد

در دیدار نخست، دو تیم مس رفسنجان و شهرداری گرگان به مصاف یکدیگر رفتند. هردو تیم که بازی* قبلی خود را واگذار کرده بودند برای پیروزی به این میدان آمدند. رفسنجانی ها با وجود بازی خوبی که از خود به نمایش گذاشتند و تا پایان سایه به سایه قهرمان فصل گذشته پیش رفتند، اما در نهایت با نتیجه ۷۳ـ۷۷ این بازی را واگذار کردند.

  • اکسون بدون خارجی و عرب زاده مغلوب کاله شد

در بازی دوم تیم های کاله و اکسون تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند. شاگردان موقتی که در بازی قبل تیم قدرتمند شهرداری گرگان را مغلوب کرده بودند در این دیدار نیز تا دقیقه ۵ کوارتر پایانی از حریف پیش بودند. اما در نیمه اول کوارتر چهارم اکسون با پرتاب حسین پور توانست برای نخستین بار پیش بیافتد. با این حال اکسون که علاوه بر بهشاد عرب زاده، از حضور بازیکن خارجی هم محروم بود نتوانست مقابل کاله تاب بیاورد و این تیم کاله بود که با نتیجه ۸۲ـ۸۸ یک پیروزی دیگر به نام خود به ثبت رساند.

  • قطعی برق و پیروزی شیمیدر مقابل نظم آوران

جذاب ترین بازی امروز مابین تیم های نظم آوران سیرجان و شیمیدر قم برگزار شد. دو تیم لحظه به لحظه این دیدار پایاپای یکدیگر پیش می رفتند و در بیشتر دقایق اختلاف تنها یک امتیاز بود. در ۶ دقیقه مانده به پایان این دیدار در حالی که دو تیم در امتیاز ۵۹ برابر بودند، برق مجموعه آزادی به مدت ۲۰ دقیقه قطع شد و پس از آن بازی از سر گرفته شد. در ادامه بازهم شاهد بازی نزدیکی از هر دو تیم بودیم و هر پرتابی در این سوی میدان پاسخی در آنسوی میدان داشت. در نهایت این تیم شیمیدر بود که با وجود چند بازیکن آسیب دیده از جمله امیرحسین آذری، حامد حسین زاده و سینا واحدی با اتکا به نیمکتش و با تجربه بیشتر با نتیجه ۷۰ـ۶۸ به برتری رسید.

 

کیانا شادرو