نوید خواجه زاده بازیکن تیم آویژصنعت پارسای مشهد پس از پیروزی برابر تیم کاله در مرحله پلی آف اول در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش گفت:”ما برای این بازی تمرکز زیادی داشتیم و بعد از حدود چهار جلسه آنالیز، کاملا آماده بودیم. خدا را شکر که توانستیم در این دیدار پیروز شویم اما هنوز چیزی تمام نشده و باید یک برد دیگر به دست آوریم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.”

بازیکن تیم مشهد درباره عملکرد نامطلوب تیمش در کوارتر نخست توضیح داد:” در ابتدای بازی جلال آقامیری ما را غافلگیر کرد و باعث شد به مشکل بخوریم و اختلاف زیاد شود اما خوشبختانه به خودمان آمدیم و توانستیم علاوه بر جبران اختلاف امتیازی برتری را نیز از آن خود کنیم.”

خواجه زاده در خصوص بازی دوم سری گفت:”این برد را فراموش می کنیم و تمرکزمان را روی بازی دوم می گذاریم تا به امید خدا یک پیروزی دیگر در روز چهارشنبه به دست آوریم و صعود کنیم.” وی در ادامه توضیح داد:”سری بسیار سختی است. ما تیم چهارم جدول هستیم و کاله تیم پنجم است و هیچ تفاوتی نداریم. امسال تیم ها از نظر قدرت خیلی نزدیک بودند و تقریبا همه تیم ها به هم باخته اند. ما هم بازی های خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم به چیزی که حقمان است و حضور در جمع هشت تیم برتر دست یابیم.”

ملی پوش تیم مشهد درباره دعوت شدنش به تیم ملی در پنجره دوم انتخابی جام جهانی توضیح داد:”خدا را شاکرم که امسال توانستم در تیم آویژمشهد بازی های خوبی انجام دهم و دیده شوم و دوباره بعد از سه سال به تیم ملی دعوت شوم. البته این اولین تجربه من در تیم ملی بزرگسالان است و قبلا در رده های دیگر تیم ملی حضور داشتم. باید بازهم تلاش کنم تا این موفقیت ادامه دار باشد و بتوانم جای خودم را در تیم ملی به دست آورم. چراکه رسیدن به این جایگاه آسان اما حفظ کردنش سخت است و من امیدوارم که بتوانم حفظش کنم.”

 

کیانا شادرو