محمدرضا اسلامی سرمربی مس کرمان پس از صعود به مرحله پلی آف دوم در گفت و گو با خبرنگار آوای ورزش درباره پیروزی برابر سپاهان گفت:”تیم سپاهان تیم دونده، جوان و پر انگیزه ای است. در بازی قبل شرایط سختی بر ما حکم فرما شد. پیش از آن بازی سختی مقابل مهرام انجام داده بودیم که ساعت ۹ شب در سالن آزادی تمام شد و  بعد از آزادی به شرق تهران و سالن حکیمیه نقل مکان کردیم  که آنجا هم بازی ساعت ۲ بعد از ظهر برگزار شد. ما در این دو هفته اخیر ۷،۸ بازی سنگین انجام دادیم.”

وی در ادامه توضیح داد:”بازی اول را با اختلاف زیاد بردیم و انرژی بازیکنان تخلیه شده بود. در بازی دوم سپاهان آمده بود که بازی بزن بزن و فیزیکی انجام دهد. بازیکنان سپاهان۴۰ دقیقه روی اصغر کاردوست خطاهای غیرمعمول انجام می دادند. حتی بازیکن خارجی تیم از من خواست که از بازی بیرون بیایید و می گفت من آسیب می بینیم. در هر صورت بازی را از دست دادیم. خوشبختانه بازی سوم در سالن آزادی و به دور از هیاهو انجام شد. ما امروز با پیش بینی و  با تجربه بازی کردیم. بازیکنان تیم کارهایی که ازشان خواستم را خیلی خوب انجام دادند و در کار دفاعی هم خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم توانمندی خودمان و فاصله دو تیم را نشان دهیم.”

سرمربی مس درباره کم شدن اختلاف در کوارتر چهارم توضیح داد:”تیم ما خیلی خسته بود و من میخواستم که درگیری نداشته باشیم و زمان را کنترل کنیم. دنبال این نبودیم که اختلاف را زیاد کنیم دنبال این بودیم که ببریم و به بازیکنان آسیبی نرسد.”

اسلامی درخصوص بازیکنهای خارجی تیمش گفت:”با توجه به سرمایه گذاری کردیم باید ببینیم چی داده ایم و چی گرفته ایم. بازیکنان ما جز ارزان ترین بازیکنهای خارجی لیگ هستند. اما در انتخابشان سعی کردیم خیلی دقت کنیم. همانطور که می دانید آیزیا ویلیامز جز بهترین های لیگ است ولی فوق العاده ارزان بود. حتی از بازیکنهایی که چهار پنج برابر قیمت داره هم بهتر بازی می کند.ایگور هم به خاطر جنگی که در کشورش اتفاق افتاده نزدیک یک ماه اصلا شرایط خوبی نداشت. تازه سه روز است که خانواده اش به کشور ثالث مهاجرت کرده اند و کمی شرایط روحی اش بهتر شده هنوز هم با اوج خود فاصله دارد و ما تلاش می کنیم که از نظر روانی کمکش کنیم و فشار رویش نباشد.”

سرمربی مس کرمان درباره مرحله بعدی رقابتها گفت:”احتمالا در پلی آف دوم برابر شیمیدر بازی خواهیم کرد. تیم شیمیدر جز تیم هایی است که بهترین سرمایه گذاری را برای امسال کرده است اما مطمئن باشید ما هم تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود و بازیهای به یاد ماندنی را در مرحله بعد از تیم مس کرمان خواهید دید.”

 

کیانا شادرو