به گزارش آوای ورزش، تیم مهرام تهران در دیدار دوم مرحله پلی آف توانست باخت نخست خود را جبران کند و سری فینال را به تساوی بکشاند.

تیم های نظم آوران سیرجان و مهرام تهران در دیدار دوم پلی آف بار دیگر به مصاف یکدیگر رفتند و تیم مهرام موفق شد با نتیجه ۸۷ـ۹۰ به برتری دست یابد تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی در بازی سوم مشخص شود.

  • تساوی نظم آوران و مهرام

تیم نظم آوران سیرچان با هدایت علی آرزومندی در بازی نخست توانست با اقتدار و اختلاف ۲۰ امتیاز تیم مهرام پر ستاره را شکست دهد اما مهرامی ها که نمی خواستند لیگ را در این مرحله ترک کنند برای برد به این دیدار آمدند. اگرچه بازیکنان نظم آوران سیرجان در شروع بهتر ظاهر شدند و حتی تا نیمه کوارتر دوم از حریف پیش بودند اما شاگردان مصطفی هاشمی توانستند در دفاع و حمله عملکرد بهتری به نمایش بگذارند و در مقابل تیم سیرجان در ریباند و دفاع شکننده ظاهر شد تا مهرامی ها بتوانند برد در این دیدار را به دست آورند و سری پلی آف مهرام ـ سیرجان به تساوی برسد.

دیدار نهایی و سرنوشت ساز برای صعود به نیمه نهایی روز پنج شنبه برگزار می گردد.

  • گرگان برد و حریف شیمیدر شد!

در سایر دیدارها تیم شهرداری گرگان با دو برد مقابل مس رفسنجان به نیمه نهایی صعود کرد. گرگانی ها که در بازی نخست توانسته بودند مس رفسنجان را شکست دهند در بازی دوم در دیداری نزدیک و با نتیجه ۷۳ـ۷۷ بار دیگر برابر این تیم به پیروزی رسیدند تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم شیمیدر قم بروند.

  • پیروزی نه چندان دشوار برای ذوب آهن

در دیدار سوم تیم های ذوب آهن اصفهان و کاله به مصاف یکدیگر رفتند. آملی ها که در مرحله قبل دست به کار بزرگی زده بودند و با حذف آویژ صنعت مشهد به این مرحله راه یافته بودند، در این دیدار به مصاف شاگردان فرزاد کوهیان رفتند. این بازی با نوسانات زیادی همراه بود اما در نهایت ذوبی ها با تجربه بازیکنان خود توانستند با نتیجه ۶۸ـ۷۷  به برتری دست یافتند و سری را یک بر صفر  پیش بیافتد. دیدار دوم این سری روز پنج شنبه برگزار می گردد.