به گزارش آوای ورزش، مهران حاتمی سرمربی شهرداری گرگان پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی درخصوص بازی برابر مس رفسنجان گفت:”تیم مس رفسنجان تیم کمی نبود. ما در طول فصل چهار بازی با این تیم کردیم و هیچگاه اختلاف زیاد نبود و دو رقمی نشد. این نشان می دهد که تیم ما تیم بزرگی است و بچه ها چقدر خوب بازی را مدیریت کردند که دو بر صفر مس را شکست دادند و به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.” وی ادامه داد:” جای مسی ها هم در این مرحله خالی است. رفسنجان تیم خیلی خوبی بود و امیدوارم این بازی ها باعث شود ما برای آینده بسکتبال نفرات بهتری داشته باشیم.”

سرمربی گرگان درباره اعتراضات تیم حریف به داوری در این دیدار گفت:”خود من هم یکی دو صحنه را اشتباه دیدم ولی به نظرم داوری عالی بود و همیشه هم کارشان را خوب انجام داده اند. من فکر می کنم این وظیفه مربیان نیست که در داوری دخالت کنند. افراد بزرگی در کمیته داوران داریم که به این موضوعات رسیدگی کنند. راه های قشنگتری هست که اگر مشکلی وجود دارد اعلام کنیم.”

حاتمی درباره  اضافه شدن یک بازیکن خارجی جدید به ترکیب تیم توضیح داد:”فکر می کنم این بازیکن خیلی از ضعف های ما را پوشش داده است و بازیکن بسیار خوبی است. خیلی دیر به ما اضافه شد و مقصرش هم خودم هستم ولی رفتارش به گونه ای است که انگار دو ماه است کنار ماست و از نظر اخلاقی و فنی هم بازیکن بسیار بازیکن خوبی است.”

 

کیانا شادرو